دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

رسیدگی به مشکلات مردم در ملاقات عمومی فرماندار و شهردار ساری

ملاقات مردمی نوبخت فرماندار مرکز استان، قبادی شهردار ساری، معاونین فرماندار، معاونین شهردار، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ساری جهت رسیدگی، بررسی و رفع مشکلات و مسائل مردم در شهرداری منطقه یک شهر ساری برگزار شد. ‎

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

 مردم مرکز استان در دیداری صمیمی و چهره به چهره مشکلات و مطالبات خود را با «فرماندار و شهردار ساری» مطرح کردند.

این ملاقات که به میزبانی شهرداری منطقه یک ساری برگزار شد، سید افشین راسخ، سید حسن احمدی، شهرام ایرجی و علی عاشقان منتخبین مردم در شورای اسلامی این شهر، معاونان فرماندار و شهردار و شهردار منطقه یک نیز در این محفل صمیمی حضورداشته و پاسخگوی مطالبات شهروندان شدند.

این اقدام باهدف حضور در بین مردم، تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان و دسترسی اقشار مختلف به مسئولان شهری برای پاسخگویی بهتر در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها انجام گرفت و مدیران شهری هم با صبوری به مطالبات و خواسته‌های مراجعه‌کنندگان گوش سپرده و آن‌ها را یادداشت و دستور پیگیری آن را مطابق قوانین و مقررات صادر کردند.

در این دیدار مردمی علاوه بر فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری همچون شرکت برق، کمیته امداد، آب و فاضلاب، بهزیستی، شرکت گاز، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور منابع آب،  صنعت، معدن و تجارت حضور یافته و به مسائل و مشکلات مردم به‌صورت مستقیم پاسخ دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *