دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مصلای فرح آباد ساری

رئیس کل دادگستری استان مازندران با حضور و برگزاری میز خدمت در مصلای نماز جمعه شهر ساحلی فرح آباد در شهرستان ساری به مسائل و مشکلات حقوقی مراجعین رسیدگی کرد.

عکاس(دریافتی) منبع:خزرنما


به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، شهروندان شهر فرح آباد در دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان مازندران، مطالبات خود را مطرح و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر شد؛ همچنین مشکلات و دغدغه های دو شرکت پره ماهیگیری در منطقه فرح آباد ساری نیز از سوی نمایندگان این شرکت ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
رئییس کل دادگستری استان مازندران درحاشیه برگزاری این میز خدمت اظهار داشت: یکی از جلوه های اثرگذار خدمت رسانی، حضور مستقیم و بی واسطه مسئولان قضایی در میان مردم است که اگر این امر در بین همه دستگاهها تسری پیدا کند چه بسا بسیاری از دغدغه ها و مشکلات مهم مردم حل خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری هدف از این دیدار ها را عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان ذکر کرد.
گفتنی است همچنین رئیس کل دادگستری استان مازندران در شورای اداری این شهر شرکت کرد. اعضای شورای اداری شهر ساحلی فرح آباد برخی مشکلات این شهر از جمله جاده دسترسی از روستاهای مجاور، بی توجهی به حجاب در سواحل و ساخت ساز بی رویه در روستاها را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *