دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

 رزمایش کمک مومنانه در آستانه شب یلدا در ساری

چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» به همت مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران در سال ۱۴۰۱ با همکاری مجمع خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) کوی کارمندان، پایگاه مقاومت بسیج شهید عیسایی و حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) سپاه ساری با حضور مسؤولان و مردم به نیابت از شهید مدافع امنیت احمد صالحی برگزار شد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: پایگاه خبری آوای خزر

به‌مناسبت فرارسیدن شب یلدا، جوانان بسیجی مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران با زمایش «کمک مومنانه» به نیابت از شهید مدافع امنیت احمد صالحی به کمک خانواده‌های کم‌برخوردار رفتند.

به گزارش فارس ی، این روزها که مردم در حال تهیه لوازم مورد نیاز برگزاری شب یلدا هستند، مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران با رزمایش «کمک مومنانه» به نیابت از شهید مدافع امنیت احمد صالحی به استقبال شب یلدا رفت.

جوانان بسیجی مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران با تهیه بسته‌های غذایی شب یلدا طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و جمعی از مردم ساری آنها را بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کردند.

ابراهیم شریفی در ابتدای این رزمایش ضمن قدرانی از فعالیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه خدمات اجتماعی و رفع محرومیت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما کشتی نجات است و جوانان انقلابی می‌توانند مدیریت کشور را در عرصه‌های مختلف برعهده بگیرند.

وی افزود : بیش از ۴۰ سال است این کشتی در برابر تمام آسیب‌ها و تهدیدات ایستادگی کرد و خیلی‌ها تاکنون از این کشتی پیاده شدند و عده‌ای هم‌چنان درحال غربالگری هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در جهت رسیدن به رشد بالندگی مطمئنا با فراز و نشیب‌هایی همراه است و ما همواره درحال مبارزه هستیم و تا زمانی که فتنه در جهان وجود دارد مبارزه و جهاد ادامه خواهد داشت.

شریفی تصریح کرد: تا رسیدن به قله؛ مسیر پرپیچ و خمی  را درپیش داریم که باید مجاهدت نمود و از جهاد خسته نشد و امروز میلیاردها تومان نهضت کمک مومنانه در راستای فرمان مقام معظم رهبری در شهرستان ساری توزیع شده است.

وی گفت: چه زیبا است که این کمک‌ها در آستانه شب یلدا، به نیابت از شهید عزیزمان احمد صالحی بوده است و این نشان دهنده این است که دوستان شهید در حال ادامه راه او و خط و مشی شهید عزیز می‌باشند.

*همبستگی ملی در طرح کمک‌های مومنانه

میثم معافی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: ما در قالب کمک‌های مومنانه همبستگی عجیبی را از سوی مردم و خیرین عزیز شاهد هستیم.

وی بیان کرد: کمک‌های مومنانه‌ای که  هم‌اکنون در جمهوری اسلامی درحال انجام است را در هیچ کجای دنیا در این سطح و ابعاد نمی‌توان یافت.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: دشمن اگر بداند خون شهید چه اثری دارد امکان ندارد کسی را شهید نماید؛ مانند خون سردار سلیمانی که تاثیرش بیشتر از سردار سلیمانی است و امروزه ما حضور سردار عزیز را در اقصی نقاط تحولات منطقه احساس می‌کنیم.

به گزارش فارس، چهارمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» به همت مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران در سال ۱۴۰۱ با همکاری مجمع خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) کوی کارمندان، پایگاه مقاومت بسیج شهید عیسایی و حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) سپاه ساری با حضور مسؤولان و مردم به نیابت از شهید مدافع امنیت احمد صالحی برگزار شد.

شهید احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) و شهید امنیت استان مازندران بود که چندی پیش در حین انجام ماموریت و پاسداری از انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *