دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

رزمایش آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مازندران

رزمایش طرح نوروز ۱۴۰۳ با حضور سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور کشور و سید محمودحسینی پور، استاندار مازندران در فرماندهی انتظامی مازندران برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران گفت: در طرح نوروزی پلیس راه که با شعارآرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت با محوریت محورهای پر تردد استان آغاز شده است همکاری و مشارکت همه‌ دستگاه سازمان‌ها و یگان‌ها امدادی و خدماتی در کنار پلیس امری ضروری است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، رزمایش آغازین طرح نورزی پلیس راه با حضور سردارسیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، استاندار مازندران، فرمانده انتظامی استان، سازمان های امدادی، انتظامی و خدمات رسان در ستاد انتظامی استان برگزار شد .

در این مراسم سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با تبریک فرارسیدن ماه رمضان، گفت: مازندران در مقصد گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور تعطیلات نوروزی است و در این ایام که امسال با ماه مبارک رمضان همزمان شد همه‌ دستگاه‌های اجرایی و انتظامی در خدمت مردم عزیز استان و همچنین مسافران و گردشگران خواهند بود .

استاندارمازندران از آمادگی کامل همه دستگاه های اجرایی استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: در طرح نوروزی پلیس که با شعارآرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت با محوریت محورهای پر تردد استان آغاز شده است همکاری و مشارکت همه‌ دستگاه سازمان‌ها و یگان‌ها امدادی و خدماتی در کنار پلیس امری ضروری است .

حسینی پور با اشاره به این که پلیس برای امنیت و آسایش هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، اظهار داشت: اقدامات پلیس در واقع یک هنر است، هنر تصمیم گیری در لحظه و به هنگام با استفاده از اصل سرمایه دانش مهارت و تجربه .

وی با بیان این که فراجا یک نیروی مردم پایه و جامعه محور است اذعان داشت: پلیس در جمهوری اسلامی یکی از مردمی‌ترین پلیس جهان است و مردم استان مازندران نیز در بالاترین سطح ممکن با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری خواهندکرد .

وی با قدردانی از حضور موثر کارکنان پلیس استان برای تامین امنیت شب چهارشنبه آخر سال که با همکاری دستگاه های انتظامی و امدادی با کمترین حادثه و تلفات برخوردار بوده است، گفت: انتظار مردم از پلیس برخورد قاطع با درصد بسیار معدود از افراد هنجارشکنی است که امنیت جاده‌ها و امنیت جانی مردم را به خطر می‌اندازند .

وی با اشاره به همبستگی و توجه جدی همه مسئولان دستگاه های اجرایی و امنیت داستان به اجرای طرح های عملیاتی پلیس در طول سال آن را نشان همدلی بین مسولان برای برقراری امنیت مردم عزیز عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به همزمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان ساماندهی ترافیک و این که مردم بتوانند به موقع و با امنیت تمام از مبدا به مقصدشان برسند مهمترین دستاورد مسئولان در این ایام خواهد بود .

مقام عالی دولت در استان مازندران، با بیان این که ماموران پلیس راه و راهور استان انصافا سخت‌ترین و پرکارترین شرایط ماموریتی را دارند، بیان داشت: با همت ماموران پلیس راه و راهور، راهداری و دستگاه های امدادی و خدماتی آتش‌نشانی و همه‌ دستگاه‌های خدمات رسان شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات انسانی در طول سال جاری بوده ایم .

استاندار مازندران در خاتمه ابراز امید واری کرد: ارائه خدمات مطلوب و موردنیاز مردم در تعطیلات نوروزی که مصادف شده است با بهار قرآن، مورد توجه جدی و اهتمام همه مسئولان استانی و به خصوص پلیس و دستگاه های خدمات رسان خواهد بود تا شاهد آغاز سالی سرشار از امنیت و آرمش برای مردم عزیزمان باشیم .

طرح نوروزی پلیس با هدف برقراری نظم و امنیت ترافیکی و خدمات جاده ای تسهیل سفر های نوروزی با همکاری واحدهای امداد جاده ای، راهداری و پلیس راه از 23 اسفندماه آغاز و تاپایان سفرهای نوروزی 1403 در استان ادامه خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *