دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

راهپیمایی ۱۳ آبان در ساری

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

مردم ساری، با گام‌های استوار خود در مسیر میدان شهید قاسمی تا بوستان ولایت این شهر ستون‌های انقلاب اسلامی را با حضور حماسی خود استوارتر ساختند.

هرچند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران وعده حضور مردم ساری در این مراسم را ساعت ۱۰ امروز اعلام کرد اما ساروی پیش از آغاز راهپیمایی در مبادی ورودی این آیین حضور یافتند و به پشتواز رفتند.

هنوز ساعاتی مانده به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، دختران و پسران دانش آموز و دانشجوی مازندران در نقاط مختلف میدان شهید قاسمی به انتظار حضور دیگر همراهان بودند تا مراسم این روز برگزار شود.

دختران و پسران دهه ۸۰ و جوانان دهه ۷۰ بیشتر از هر کسی در راهپیمایی امروز به چشم می‌خورند که در کنار پدران و مادران خود به خیابان آمده‌اند تا با شعارهای ضد استکباری خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد ببندند.
حضور نسل دهه ۴۰ تا ۵۰ به همراه جوانان دهه ۸۰ و نوجوانان دهه ۹۰ تابلوی زیبایی از حماسه حضور مازندرانی را در این راهپیمایی به تصویر کشید.

پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا بر زیر پای ملت انقلابی پهن شده و حاضرین با قدم گذاشتن بر روی آنها نشان دادند مازندرانی هیچ اعتمادی به آمریکا و همدستانش ندارند.

در آغاز راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دانش آموزان با آتش زدم پرچم دشمنان جمهوری اسلامی ایران شعارهای ضد آمریکایی و صهیونیستی سر داده و لبیک گویان حمایت خود از رهبر معظم انقلاب را نشان دادند تا همه بدانند ملت ایران همواره نقشه‌های دشمن و توطئه‌های خارجی را مایوس می‌کنند.
حضور رسانه‌های مختلف مجازی و مکتوب مختلف در راهپیمایی نیز نشان می‌دهد که همه از شوق حضور مردم انقلابی به وجد آمده و در حال ثبت آن هستند تا در مقابل هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان اسلام چهره واقعی انقلاب را از دل شهر نشان دهند.

حضور مسوولان رده بالای استان در صف اول‌ و بسان مردم نشان از امنیتی است که به وضوح به چشم می‌خورد تا همه بدانند هیچ پرده‌ای میان مسوولین و مردم وجود ندارد.

گفت و گوهای کوتاه مدیران با مردم در طول مسیر راهپیمایی زاویه دید پنهانی است که نشان می‌دهد مازندرانی ها حرف دلشان را به راحتی و بدون واسطه به گوش مدیران می‌رسانند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در مازندران با اجرای سرود “‌لشکر همکلاسی ها”‌توسط ۲هزار دانش ‌آموز جلوه دیگری داشته است و نشان داد که نسل امروز استان علویان گوش به فرمان رهبری و مقتدای خود همواره ایستاده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *