دسته‌ها
آرشیو ساری

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ساری

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» صبح جمعه (۱۳آبان ۱۴۰۱) همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد.

عکاسان(هدا کاشی پور– فارس،احسان فضلی اصانلو-ایرنا،محمدجواد قاسمی-بلاغ، تقی مسلمی-صداوسیما)

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مرکز استان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساری برگزار شد. مردم دیار علویان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صفوفی به هم پیوسته خروشی انقلابی علیه فتنه گران داخلی و خارجی مستکبران جهان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا ، تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار دیار علویان با هدف تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و شهدا و همچنین نشان دادن خشم خود از رفتار دخالت گرانه مستکبران در شرایط کنونی حضور یافتند.

ساروی ها راهپیمایی را از میدان ابن شهرآشوب به سمت مصلی این شهر شروع کردند و با شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “ای رهبر آزاده ، مازندران آماده” ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکاست، گرد هم آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان مستکبر زدند تا به آنها بگویند مازندران که بر تارک نامش عنوان دیار علویان می درخشد همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است و مردم این دیار آزادگی و زیر بار ستمگر نرفتن را همواره در سرلوحه خط مشی خود قرار داده اند.

اجتماع ولایی و راهپیمایی امروز ساروی ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار ساری و همچنین جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی همراه است.

در راهپیمایی مردم ساری گروه سرود دانش آموزی آینده سازان سازمان دانش آموزی مازنذران به صورت زنده سرودی در حمایت از ایران خواندند، تعدادی از مردم نیز پلاکادرهایی در محکومیت جنیابات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با خود حمل کردند.نیروی انتظامی ساری نیز با استقرار اکیپ هایی در طول مسیر راهپیمایی به ایجاد نظم و برگزاری هرچه بهتر این مراسم پرداخت .مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی مسوولان نظام را به حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دعوت کردند.
دانش آموزان مازندران سرود “سلام فرمانده” را خواندند و عشق و ارادت ویژه خود را به ولی فقیه نشان دادند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *