دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

راهپیمایی مردم ساری در روز جهانی قدس

راهپیمایی «روز جهانی قدس» با شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری، در شهرستان ساری با حضور پرشور و گسترده مردم روزه‌دار به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان،حسینی پور استاندار مازندران،بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، نوبخت فرماندار و قبادی شهردار مرکز استان،یوسفی،ایرجی،عاشقان،شریفی، راسخ و احمدی اعضای شورای اسلامی شهر ساری، مدیران و مسئولین استان و اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار همگام با مردم ایران اسلامی برگزار شد. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری با عنوان اینکه ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار مازندران با لبیک به فرامین امامین انقلاب مثل هرسال حضور پرشوری را در روز قدس ثبت کردند، خاطرنشان کرد : هرساله شاهد افول رژیم منحوس صهیونیستی هستیم و امسال نیز این رژیم هم از درون و هم از برون دچار افول شد و تمام کشورهای آزادی خواه جهان نسبت به جنایت های این رژیم آگاه شدند.

استاندار مازندران گفت: نابودی، فرجام و پایان حتمی رژیم جعلی، کودک‌کُش و غاصب اسرائیل در آینده نزدیک خواهد بود.

سیدمحمود حسینی پور افزود: همانطوری که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به طور حتم نابود خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با صلابت و ولایتمدار مازندران امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و تجدید بیعت کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم روزه دار و مومن استان با در دست داشتن پرچم فلسطین امروز آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایتکار را فریاد زدند که به طور حتم صدای رسای آنان به گوش جهانیان رسیده است.

حسینی پور ادامه داد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای افشاگری جنایات استکبار جهانی با محوریت رژیم صهیونیستی با درایت امام راحل جواب داد و اکنون داریم می بینیم که امت اسلام در مقابل ظلم قرار گرفتند.

استاندار مازندران گفت: بعد از رحلت امام (ره) خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب به‌درستی درمسیر حق حرکت کردند و می بینیم بعد از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مکتب اسلام در مقابل مکتب جعلی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *