دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار هیات اندیشه ورز بسیج رسانه مازندران با فرمانده سپاه کربلا

 نشست فصلی هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان مازندران با سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در سالن جلسات کوثر برگزار شد. 

عکاس(ابراهیم زاده زنگنه) منبع: پایگاه خبری مردا

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در نشست اعضای هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه سپاه کربلا ضمن  تبریک دهه امامت و ولایت به تبیین حوزه علوم شناختی و عملیات روانی در رسانه‌ها پرداخت و گفت: رسانه باید از علوم شناختی مطلع و  دراین زمینه مقتدر باشد.

به گزارش بلاغ ،مسلمی با تصریح بر اینکه رسانه باید با بهره گیری از تکنیک‌های عملیات روانی علاوه بر آنکه جلوی تبلغیات رسانه‌های بیگانه علیه نظام گرفته شود، اطلاع رسانی درست هم صورت بگیرد، افزود:رسانه نباید در صف دشمن باشد و برای رسانه‌های بیگانه خوراک دهی کند.

وی با بیان این مطلب که باید برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن به فکر و اندیشه مجهز بود، بیان کرد:روایت اول باید در دستور کار اصحاب خبر و رسانه باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود  اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دولت و دولتمردان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نقد منصفانه همراه با بیان ارائه راهکار و پیشنهاد برای توسعه و پیشرفت کشور ارزشمند و ضروری است.

مسلمی خطاب به رسانه‌های استان گفت: رسانه‌های استان باید برای آموزش اصحاب خبر و رسانه استان پیشقدم شوند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه قلم زدن در رسانه نباید موجب تخریب شود، اضافه کرد: بسیاری از اتفاقات جامعه باید مبتنی برقانون مصلح اندیشی، تبیین شود.

مسلمی در همین باره توضیح داد: برای نمونه اگر در حوزه ایجاد یک صنعت جلوی آن قد علم شود و آن صنعت در استانی دیگر ایجاد شود آنگاه شهروندان و مسئولین و اصحاب رسانه آن استان سکوت نمیکنند برای همین  باید رسانه‌ها برای روشنگری در عرصه پیشرفت و آبادانی کشور ورود کنند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید براینکه سهم خواهی در راستای تقویت جبهه انقلاب نباید باشد، خاطرنشان کرد: در جبهه انقلاب رقابت مبتنی بر تخریب نباید مشاهده شود.

مسلمی با تاکید بر اولویت سنجی معرفی الگو‌ها افزود:اگر رسانه‌ها خود را با واقعیت‌های جامعه تطبیق دهند به درستی می‌توانند تحلیل گر و رائه دهنده راهکار برای تقویت دولت باشند.

فرمانده سپاه کربلا دغدغه مندی و سعه صدر همراه با آگاهی را از مولفه‌های رسانه‌های واقع بین دانست و گفت:دولت سیزدهم عملکرد قابل دفاعی دارد  و نباید در جهت تقویت بیش از پیش دولت آیت الله رئیسی فرصت سوزی شود.

مسلمی در پایان سخنان خود به تبیین خدمات رسانی بسیج در جامعه هم اشاره کرد و متذکر شد: رسانه‌ها باید دررابطه با بسیج و اثر گذاری این شجره طیبه در توسعه و پیشرفت کشور تبیین کننده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *