دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

دیدار نوروزی مدیران و مسئولان استان با نماینده ولی فقیه در مازندران

استاندار مازندران به همراه مدیران و معاونین استانداری و فرماندار ،شهردار و اعضای وشورای شهر ساری و ائمه جمعه شهرستان های استان در نوروز 1403 با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر پیگیری و عملی شدن مصوبات گذشته و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت مردم در سال جدید گفت: ایجاد یک اتوبان زیبا و آزادراه خوب در سواحل، قطار محلی و ایجاد زیرساخت صادرات محصولات کشاورزی باغی می‌تواند طرح‌های خوبی برای جذب بودجه و اعتبار لازم به‌ویژه در سفر آینده ریاست محترم جمهور در زمینه رفع نیازمندی‌های عمرانی استان باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، در دیدار عیدانه استاندار مازندران که به همراه مدیران و معاونین استانداری و فرماندار ساری و ائمه جمعه شهرستان‌های استان صورت گرفت، ضمن گرامیداشت ایام و دعا برای تغییر حال به احسن حال که به فرموده خداوند به خواست و اراده خودمان رقم می‌خورد، اظهار کرد: با نگاهی به گذشته در سالی که گذشت در حوزه امنیت باوجود شیطنت‌های گسترده، اما عزیزان ما حفظ امنیت کردند.

وی افزود: گرامیداشت دهه فجر، راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن، حضور مردم در انتخابات، اجرا و نظارت انتخابات، نامزدها، منتخبین و غیرمنتخبین همه جای تشکر دارد، بنده از حسن اعتماد عامه مردم تشکر می‌کنم و امیدواریم که شایسته اعتماد مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار که این فرزند و سرباز کوچک را لایق نمایندگی خبرگان رهبری دانستند باشم و امیدوارم با انجام بهینه وظیفه محوله قدردان این اعتماد باشم. آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: اولا باید نسبت به گذشته، وعده‌ها و مصوبات سفرهای استانی استاندار عملی و پیگیری شود که این مردم را دلخوش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نگاه به آینده، اعلام کرد: مقام معظم رهبری سرلوحه کار سال آینده را جهش تولید و مشارکت مردم قرار دادند که مشارکت مردم هم باید معنا و هم زیرساختش فراهم شود که صرف گفتن کافی نیست‌.

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: در شعار سال عمده تکیه باید روی بنگاه‌های اقتصادی کوچک زیر ۵۰ نیروی کار و همچنین روی تعاونی‌ها با رویکرد توجه به سه دهک پائین جامعه باشد نه صرفا چهار بنگاه بزرگ، همچنین زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم و متمکنین با هدف حل بخشی از مشکلات اقتصادی و تولید فراهم شود، علاقه‌مندان زیاد هستند اما مقداری دیوان سالاری اداری ما اجازه این کار را نمی‌دهد و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم به نمایندگان در رابطه با اینکه حرف‌های اختلاف‌برانگیز در مجلس نزنید و هم به عامه مردم درخصوص دوری از اختلاف هشدار دادند، بنظر می‌رسد که شاید ایشان بخواهند بگویند که دشمنان ما در مسئله تفرقه و اختلاف بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند‌.

این مسئول اضافه کرد: از زاویه توجه به وحدت و دوری از نزاع باز هم بر همان مسئله منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و مشکلات ایجاد شده و بحث‌های مفصلی که داشتیم اشاره می کنم و ان‌شالله پیگیری خواهد شد، این مسائل به شور و اشتیاق مردم لطمه وارد نکند و مسئله اجتماعی نداشته باشیم، در سال جدید از استاندار می‌خواهیم که این چند موضوع را پیگیری کند. وی همچنین گفت: بنده بنظرم می‌رسد که ما برخی چیزها را رها کردیم مثلا در حوزه فرهنگ و گردشگری رها کردن مشاهده می‌شود، باید نظارت، مدیریت، مهندسی و ریل‌گذاری شود، الان بعد آزادسازی سواحل که با عقب‌نشینی دریا نیز همراه بوده، فضای سبز رها شده که بعضی در حال استفاده از آن هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه ما نیازمندی‌های عمرانی زیادی در استان داریم، اعلام کرد: برای تخصیص بودجه در این زمینه ما باید طرح داشته باشیم، در ساحل به یک آزادراه خوب و اتوبان زیبا از شرق تا آخرین نقطه غرب برای اینکه ظرفیت ایاب و ذهاب مسافرین را داشته باشد نیاز داریم، این جاده در حد مردم بومی خودمان است، همچنین به یک قطار محلی برای رفع معطلی تردد ۱۰ساعته مردم از رامسر تا گلوگاه نیاز داریم. نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: از سفر پیش روی ریاست جمهور به مازندران هم ان‌شاالله استفاده کنیم، همچنین در حوزه کشاورزی و محصولات باغی که حدود ۱۰ میلیون تن تولید، کم نیست، صادراتمان ضعیف است و درآمد ارزی ما زیر ۳۰۰ میلیون دلار است که زیبنده مازندران نیست، اگر این استان در کشورهای غربی بود چقدر استفاده می‌کردند؟ توجه به زیرساخت های صادرات هم خیلی می‌تواند راهگشا باشد، قطعا شروع سال جدید در ماه مبارک رمضان وجدان کاری را تقویت می‌کند و ان‌شاالله شاهد شکوفایی بیشتر و عملیاتی شدن نام و شعار سال باشیم.

یک پاسخ به «دیدار نوروزی مدیران و مسئولان استان با نماینده ولی فقیه در مازندران»

خزر نمای محترم
با سلام وتبریک سال نو با ارزوی مازندرانی با مدیران با کفایت همان’طور که رهبر فقید وفرزانه ایران فرمودند.
خواص و واعظان دور هم جمعند و به منبر رفته اند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند . به قلی”
امام زاده هایی که کور میکنن ولی شفا نمیدهند . ۶سال است به موطن خود برگشتم مردم مازندران مخصوصا مرکز وشرق چه میکشند .
خزرنمای محترم ؛ ازسفرهای استاندار به غرب مازندران رابنویس . اب وهوای ان طرف بهترست .انشالله سال جدید تحقق شعار رهبری باشد . و بدانید در وادی حق الناس سخت حسابرسی میکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *