دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار مردمی استاندار مازندران و مدیران در دفتر غرب استانداری

برنامه دیدار مردمی استاندار مازندران با هدف تسریع در رسیدگی به مسائل، مشکلات، درخواست ها و دریافت پیشنهادهای مردم استان با همراهی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان در دفتر غرب استانداری برگزار شد.

عکاس(فرشید سگار) منبع: بلاغ مازندران

متقاضیان ملاقات با استاندار و مدیران استانی و شهرستانی از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ امروز به محل نمایندگی استانداری در نوشهر مراجعه و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

رسیدگی به مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان، مهم ترین رویکرد دیدارهای مردمی است

استاندار مازندران، در حاشیه دیدار مردمی در دفتر غرب استانداری، گفت: شنیدن مشکلات مردم و رسیدگی به مسایل آنان در کوتاه ترین زمان ممکن، مهم ترین رویکرد دیدارهای چهره به چهره است. ‎

سید محمود حسینی پور بعدازظهر سه شنبه درپایان ملاقات مردمی با مردم در دفتر غرب استانداری در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه در دیدارهای امروز، بیشترین درخواست‌های مردم مربوط به جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و مسکن بوده است، افزود: بخشی از درخواست ها نیز مربوط به اشتغال و دریافت تسهیلات بوده است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم با ارائه راهکارهایی نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنیم، افزود: بخشی از درخواست ها در ملاقات‌های مردمی امروز نیز مربوط به خانواده هایی است که خواهان اجرای طرح عفاف و حجاب بودند و درخواست داشتند باید برای رفع ناهنجاری‌ها برنامه ریزی کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه همچنین برخی مطالبات گروهی و مطالبه‌گری های موردی نیز در این دیدارها مطرح شد، افزود: مدیران استان در ملاقات‌های عمومی رصد می‌شوند و چنانچه هر دستگاه بیشترین مراجعه را داشته باشد که این مسأله ناشی از عدم حل مشکلات مردم باشد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *