دسته‌ها
آرشیو

دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مازندران با آیت الله لائینی

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران با آیت الله «محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

عکاس(سید محمد جلال‌نژاد) منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

محمدباقر محمدی لائینی در نشست با نیروهای مسلح استان مازندران و اعضای ستادگرامیداشت هفته دفاع مقدس استان  ضمن گرامیداشت مناسبت های دهه پایانی ماه صفر ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص)، شهادت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به رشادت های ملت شریف ایران اسلمی در جبهه های نبرد علیه باطل و پشتیبانی از جبهه اشاره و اظهار کرد: شور و شعور جهاد و حمایت از ولایت رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی می داریم.

 نماینده ولی فقیه درمازندران بر لزوم تکریم یادگاران دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: قدردان اجرای رژه با اقتدار نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس هستیم.

محمدی لائینی به راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار استان به ویژه ساری برای اعلام انزجار از فتنه و اغتشاش ضد انقلاب به بهانه مخالفت با حجاب اشاره کرد و افزود: بصیرت و ولایتمداری مردم شریف ایران عزیز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را می هراساند.

وی به همزمانی هفته دفاع مقدس با فتنه های ضد انقلاب در روزهای اخیر اشاره و بیان کرد: دشمنان تلاش دارد با فتنه و آشوب جلوی روایتگری ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس را بگیرد تا روحیه ایثار و مقاومت در جامعه تضعیف شود.

 محمدی لائینی با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صرفا به هفته دفاع مقدس اختصاص ندارد، گفت: به فرموده رهبری باید آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده باید به نسل جوان منتقل شود به گونه ای نگاه نسل جدید به دفاع مقدس به مانند نگاه پیشکسوتان دفاع مقدس به جنگ تحمیلی شود.

وی به آغاز سال تحصیلی اشاره و بیان کرد: وظیفه آموزش و پروش بسیار سخت و سنگین است چرا که دستگاه تعلیم و تربیت باید دستاوردهای دوران دفاع مقدس و ارزش های اسلامی را به دانش آموزان منتقل کند و نسلی مومن و معتقد تربیت کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه سخنرانی رئیس جمهور در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل حاوی سخنان بسیار ارزشمند بوده است، افزود: دیپلماسی عزت مندانه در سخنرانی آیت الله رئیسی به درستی به رخ جهانیان کشیده شده است.

وی با بیان اینکه به واسطه سخنرانی رئیس دولت انقلابی در سازمان ملل شاهد تعامل میدان و دیپلماسی بوده ایم، گفت: معتقدیم اگر میدان آسیب ببیند دیپلماسی هم آسیب می بیند. همانند خیانت فرماندهان لشکر و میدان در جنگ جمل که منجر به عقب نشینی و صلح شد.

 محمدی لائینی ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی به‌خاطر مدیریت اغتششات اخیر با صبر و حوصله و گرامیداشت یاد و نام شهدای این روزها، اظهار کرد: مقابله با فتنه باید به مدیریت فتنه تعبیر شود، چرا که مقابله با فتنه بخشی از فتنه است، همه می‌دانیم که اغتشاشگران آموزش دیده هستند اما جزییات آن مهم است که باید بدانیم تا بهتر مقابله کنیم.

 وی با  کسانی که مورد توهین قرار گرفتند یا خسارت  دیدند همدردی کرد و گفت: بابت همه این اتفاقات اظهار تاسف می کنیم که برخی در مسیر خواسته های دشمن جانشان را می‌دهند آیا ارزش دارد؟ مهم این است که در مسیر شهدا و امام زمان (عج) عزت بدست بیاورم.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در دیدار فرماندهان و نیرو‌های مسلح و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با آیت الله «محمد باقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز به عنوان روز «ولایتمداری، جوانان، علم و دانش پژوهشی» نامگذاری شده است و این برنامه اعلام بیعت مجدد و وفاداری فرماندهان، نیرو‌های مسلح و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب است که چندین سال متوالی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه‌های سال دفاع مقدس و مقاومت از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور گفت: در این راستا جلساتی با صدا و سیما، سپاه کربلا و نهاد‌های فرهنگی برگزار شد و برنامه‌های ستاد استانی، رزمایش سپاس و یاوران ولایت دو روز قبل از آغاز هفته دفاع مقدس به همت سپاه کربلا، بنیاد شهید و استانداری در سراسر استان برگزار شد.

این مسئول به دیدار یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: این برنامه سه سال متوالی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و در تمام شهرستان‌ها نیز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *