دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار صمیمی استاندار مازندران با اعضای تیم ملی کشتی کشور

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران پس از بازدید از فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با همراهی شریعتی و باقرزاده، نمایندگان مردم شرق استان و شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و عالیشان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با ملی پوشان تیم کشتی آزاد و فرنگی ایران اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان دیدار و در نشستی صمیمانه با آنان گفتگو کرد. ‎

عکاس(سعید منصوری) منبع: پایگاه خبری آوای خزر

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران با حضور در کمپ تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران در جمع ملی‌پوشان مازندرانی در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان حاضر شد و با فرنگی‌کاران و آزادکاران به گفتگو نشست و از آنها تجلیل کرد.

همچنین تفاهنامه همکاری جهت برگزاری دو رویداد بین‌المللی کشتی شامل جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر و عبدالله موحد بابلسر بین استانداری مازندران و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی به امضا رسید.

مازندران به پهلوانان کشتی خود افتخار می کند 

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در دیدار با قهرمانان کشتی مازندران اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان با بیان اینکه، حضور در فدراسیون کشتی و دیدار با پهلوانان کشتی مازندران و ایران اسلامی در این روزهای معنوی حس و فضایی خوبی را بهمراه داشت، افزود: کشتی در ایران یک ورزش مانوس و دارای ویژگی های معنوی و پهلوانی است. مردم ما کشتی را فراتر از یک حرفه ورزشی می شناسند. برای همین به قهرمانان کشتی هم یک نگاه خاص و معنوی دارند و آنان را پهلوان و قهرمانان اخلاق می شناسند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مردم ما به قهرمانان و پهلوانان کشتی عشق می‌ورزند، ابراز داشت: کشتی مازندران باید بعنوان یک نماد ملی و استانی مورد توجه قرار گیرد.

حسینی پور تاکید کرد: برای نهادینه شدن کشتی در مازندران باید کمپ حرفه ای کشتی در مازندران ساخته شود.

وی افزود: ساخت بزرگترین موزه ایران را در جویبار در حال برنامه ریزی هستیم. موزه بزرگ کشتی برای طرح گردشگری در جویبار ایجاد می کنیم.

استاندار مازندران، گفت: این استان به پاس مدال آوری قهرمانان و دلاورمردانش در میادین جهانی و المپیک گل سر سبد ورزش کشور است.

سیدمحمود حسینی‌پورگفت: مازندران قطب کشتی کشور است و در دهه های گذشته قهرمانان بنامی را در سطح جهان معرفی کرده است.

استاندار مازندران اضافه کرد: این بچه ها بهترین هستند و جز مودب ترین کشتی گیران تاریخ ایران که از مازندران پا به میدان بزرگ جهانی این رشته گذاشته اند.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان و نوجوانان شما را بعنوان قهرمان اخلاق می شناسند، باید قدر خودتان را بدانید چرا که مازندران به شما پهلوانان افتخار می کند.

استاندار مازندران تاکید کرد: مازندران ظرفیت بالایی در کشتی دارد و امیدواریم همچنان در کشتی بدرخشند و افتخارآفرینی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *