دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار جمعی ازجوانان مازندران با آیت الله لائینی کاندیدای مجلس خبرگان

دیدار جمعی از جوانان استان مازندران با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با کد34 در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همانطوری که این چند روز فرصتی برای حضور انتخابات است، خود انتخابات فرصتی برای اصلاح مملکت است آن را جدی بگیریم.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع جمعی از جوانان استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: اینکه نسل جوان موتور پیشران است و هر کجا که عرصه کار، فعالیت، تلاش، ایثار و فداکاری و گذشت باشد، در آنجا متن است.

وی با اشاره به حضور حداکثری جوانان مازندران در دفاع مقدس، راهپیمایی‌ها، اقدامات جهادی در بحران‌ها و حوادث همچون سیل سی سخت، خدمت در دوران کرونا، محرومیت‌زدایی در حوزه‌های اجتماعی، درمانی و بهداشتی و موارد دیگر، افزود: هر کجا کار، زحمت، سختی، فداکاری، میدان است جوانان ما متن هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه متاسفانه هر کجا که بحث مدیریت و مسئولیت و ستاد است جوانان ما حاشیه هستند، عنوان کرد: انتظارمان از وزارت جوان و ورزش خیلی بیشتر از این است، خدمات ملموسی احساس نمی‌شود، در حالی که باید از ظرفیت نسل جوان و فرهیخته‌ای که هم در میدان و هم در ستاد توانمندی مدیریت دارد استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به قطب بودن این استان در حوزه ورزش و تاکید بر لزوم داشتن دو وزیر کشاورزی و ورزش از اینجا، گفت: مازندران هم استعداد مغزی و هم بدنی مدیریتی دارد.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه ما اعتقاد به نسل جوان داریم و از ظرفیتشان در نمازجمعه و مصلی بهره می‌بریم، یادآور شد: اصل انتخابات، (نه شخص انتخابات) و اهمیت آن را جدی بگیرید، همین چند روز فرصت داریم وگرنه اگر فرصت را از دست بدهیم ضایع کردن فرصت غصه است.

این مسئول اضافه کرد: یک ساعت هم یک ساعت است دو مشارکت هم بتوانید بسازید غنیمت است، اولویت مشارکت حداکثری مهم است و با جهاد تبیین انجام می‌شود، اهمیت انتخابات مجلس و خانه ملت، خبرگان رهبری را جدی بگیرید.

وی در پایان اذعان داشت: همانطوری که این چند روز فرصتی برای حضور انتخابات است، خود انتخابات فرصتی برای اصلاح مملکت است، آن را جدی بگیریم، همه کارهای دیگر را فعلا کنار بگذارید و فعلا به این مسئله بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *