دسته‌ها
آرشیو خبری

دیدار استاندار و معاونین با نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر «حسینی پور» استاندار مازندران با همراهی معاونین و مسئولین اجرایی استان با آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار استاندار، معاونین و مسئولین اجرایی با نماینده مقام معظم رهبری به‌مناسبت آغاز دهه فجر، اظهار کرد: آغاز دهه خجسته فجر و سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی را به محضر امام راحل، رهبر عزیز و شهدا تبریک عرض می‌کنیم.

وی ضمن تبریک و تقدیر از مسئولان دولتی به ویژه رئیس جمهور و استاندار و مسئولان دیگر حاضر در جلسه، افزود: همانطوری که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به آزادی و استقلال رسیدیم و از ذلت نوکری اجانب بیرون آمدیم قطعا باید به آسیب‌ها و تهدیدات و علت پیروزی توجه کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه دینداری و دین‌باوری مردم، اعتقادات و ارادت به اهل بیت (ع) و فرهنگ، عشق به ولایت، رهبری روحانیت و مرجعیت ما را پیروز کرده، افزود: چنانچه به اعتقادات، فرهنگ و التزامات عملی به احکام نورانی اسلام مردم آسیبی ببیند قطعا به انقلاب نیز آسیب خواهد رسید، مسئولان حتما در این حوزه باید قوت‌ها را تقویت و ضعف‌ها را بزدایند و پیشگیری و مبارزه کنند، دشمنان نیز از همان راهی ورود می‌کنند که ما برای انقلاب از آن راه رفتیم یعنی راه فکری، اعتقادی و فرهنگی.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان از راه فکری در حال نفوذ فرهنگ غلطشان هستند، سبک زندگی مادی انسان‌گرایانه خود را نفوذ می‌دهند و می‌خواهند مهندسی معکوس کرده و به انقلاب ما آسیب برسانند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: یکی از مصادیق شکر نعمت این است که ما از این فرصت به‌دست آمده برای خدمت به این ملت استفاده کنیم، عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات مملکت چه آنچه که از پیش انقلاب از رژیم استکبار جهانی و صهیونیستم ایجاد شده و چه برخی از مشکلات که بعضا توسط دولت‌های ناپخته با گرایشهای غلط و نادرست به‌وجود آوردند را بتوانیم برطرف کرده و مردم را دلگرم و خوشحال و امید و سرمایه اجتماعی را در جامعه تقویت کنیم.

این مسئول داشتن دغدغه فرهنگی در کنار دغدغه خدمتی را وظیفه دولت‌مردان دانست و تاکید کرد: خوشبختانه مسئولان استان به گره‌های اصلی و موانع رشد مازندران واقف هستند، اینهمه ظرفیت برای تولید و رشد اقتصادی وجود دارد و واقعا بی‌نظیر و منحصر به فرد است، باز کردن چند گره اصلی زیربنایی کل مسائل را حل میکند.

وی گفت: در این دهه لیستی از پروژه‌هایی که در حال افتتاح است قطعا مفصل و خوشحال کننده است، البته بنده دوست دارم کارهای مهمی که در استان اتفاق افتاده بیشتر در رسانه ملی و فضای مجازی مانور داده و به ما بدهید که در تریبون بگوئیم چون گفتن اینها مردم را امیدوار می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی خواستار پیگیری مسائل مهم استان و انعکاس نتیجه آن شد و تصریح کرد: شکر نعمت حضور جانانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است امسال حضور دیگری را در پای صندوق‌های رای میطلبد که بیان اقدامات انجام شده می‌تواند حضور حداکثری را رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: گرچه انگیزه و بصیرت مردم ما بیشتر از آن است، چنانچه در اغتشاشات قبل و فتنه‌های سریالی سال‌های قبل مردم نشان دادند که هیچگاه با فتنه‌گران همراهی ندارند و در مقابل آنها ایستاده هستند، خدا به همه ما لیاقت بدهد که در تراز شایستگی داشتن این مردم باشیم، مردم خوب مسئولان خوب را می‌طلبد، خدا به ما لیاقت بدهد در تراز این رهبر و امام عزیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *