دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

دسته‌روی و عزاداری نیروهای مسلح به مناسبت ۲۸ صفر در ساری

 به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز ارتحال جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی علیه السلام، دسته روی و اجتماع بزرگ نیرو‌های مسلح استان مازندران همزمان با سراسر کشور در شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مصادف با ۲۸ ماه صفر، رحلت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) دسته‌روی و اجتماع امت رسول‌الله با حضور نیروهای مسلح، دستگاه‌های اجرایی و مردم ولایت‌مدار دیار علویان با نمایش عشق به امامت و ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی همزمان با سراسر استان در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) شهرستان ساری برگزار شد.

سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت، با اشاره به برگزاری دسته روی نیرو‌های مسلح در شهر‌های مازندران، اظهار داشت: مراسم دسته روی و سینه زنی با حضور نیرو‌های مسلح در سه شهرستان استان از جمله ساری، بابلسر و نوشهر برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا افزود: مجموعه نیرو‌های مسلح به صورت متمرکز در این مراسم شرکت کردند و این برنامه با مشارکت سپاه کربلا، قرارگاه فراجا و نیرو‌های مسلح در ساری از میدان شهید قاسمی تا امامزاده یحیی(س) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *