دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

حمل یکسره غلات در بندر امیر آباد برای نخستین بار در شمال کشور

برای اولین بار در شمال کشور حمل یکسره غلات از طریق حمل و نقل ریلی دربندر امیراباد انجام شد.

عکاس(حمید رضا معیری) منبع: خزرنما

مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل گفت: برای اولین بار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیراباد تخلیه 7 هزار تن ذرت دامی بصورت حمل یکسره از طریق حمل و نق ریلی که توام با تخلیه از کشتی و بارگیری به واگن های 55 تنی از طریق حمل ریلی در بندر امیراباد توسط شرکت پدیدآوران امید ساحل بزرگترین پورت اپراتور بنادر شمال کشور صورت پذیرفت.
این محموله توسط دو کشتی از مبدا بندر آستاراخان روسیه وارد منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گردید که با بارگیری به 128 واگن مخصوص حمل ذرت دامی حمل یکسره آن به بندر خشک پیشگامان یزد انجام شد.
رییس هیات مدیره شرکت پدیدآوران امید ساحل افزود:
واحد عملیات شرکت پدیدآوران امید ساحل با فراهم نمودن تجهیزات لازم ، طراحی و ساخت قیف مخصوص جهت بالا بردن سرعت عملیات ، کیفیت بالا اقدام نمود و موفق شد این مرحله را در کوتاه ترین زمان ممکن و با میانگین سرعت بالا نسبت به تخلیه و بارگیری این محموله اقدام نماید.

مهندس قلیزاده در مورد مزیت این مهم افزود: مهمترین مزیت این اتفاق سرعت بالا و کوتاه شدن مدت زمان تحویل کالا به مشتری و نیز صرفه جویی بالا در مصرف سوخت که به موجب آن کاهش آلودگی محیط زیست را در بر خواهد داشت، از مهمترین مزیت این اتفاق برشمرد.
در صورت تداوم این مهم؛ شرکت پدیدآوران امید ساحل با دارا بودن کادر متخصص و مجرب با دارا بودن امکانات و تجهیزات کامل آمادگی دارد تا در بخش های مختلف خدمات بندری نقش خود را بعنوان بزرگترین پوررت اپراتور بنادر شمال کشور ایفا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *