دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

حماسه مردم ساری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی در ساری از میدان ساعت تا میدان امام (ره) برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

 راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باحضور آیت الله محمد لائینی نماینده ولی فقیه در استان، “حسینی پور” استاندار مازندران،“بابایی کارنامی” و “زارعی” نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس، سردار “مسلمی” فرمانده سپاه کربلا ، “نوبخت” فرماندار و “قبادی” شهرداری ساری و همچنین “شعبانی” رئیس شورای مرکز استان و دیگر مدیران و مسئولان شهری و استانی و با سخنرانی “محمد دهقان” معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد.

آیین جشن انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان برگزار شد و در ساری مرکز مازندران این راهپیمایی از ساعت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار و این جمعیتی پرشور از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت کردند.

راهپیمایی امسال در حالی برگزار شد که جهان نظار گر جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن خیل عظیمی از کودکان، جوانان و زن و مرد فلسطینی بود.

جنایت این رژیم جعلی در چند ماه اخیر در حدی بود که بسیاری از کشورهای دنیا به خصوص کشورهای اروپایی مردم آنها به خیابان آمدند و خواستار پایان بخشدن به نسل کشی مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیستها شدند.

مردم مازندران در همه شهرها ضمن محکوم کردن این جنایتها راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را فرصت مناسبی دانستند که برای دفاع از مظلومیت ستم دیدگان فلسطین به خیابان بیایند و با شعارهای حماسی از آرمان بلند فلسطین دفاع کنند.

افکار عمومی این خطه از شمال بر این باور بودند که وعده خداوند تحقق یافتنی است و ظلم و جنایت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی زمینه سقوط آنها را فراهم خواهد کرد.

مازندرانی ها در این راهپیمایی شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند را وظیفه همگان دانسته که سرنوشت مردم و انتخابات درهم تنیده هستند.

جمعیت حاضر در راهپیمایی با دست نوشته های که بالای سر بردند اعلام کردند این حماسه و شکوه حضور در ۱۱ اسفند پای صندوق های اخذ رای هم تداوم خواهد داشت.

حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نقطه عطف دیگری بود که این جوانان اعم از دختر و پسر با در دست داشتن پرچم های ایران میهن پرستی خود را به رخ جهانیان رساندند.

مردم دیار علویان همچنین با سردادن شعارهای “مرگ بر اسراییل” “مرگ بر آمریکا ” و “مرگ بر استکبارجهانی” انزجار خود را از جنایات و کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام و بر تداوم حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

آحاد مردم مازندران از جامعه جهانی خواستند که کشتار مردم بی دفاع فلسطین را که در محاصره کامل جنایت کاران بی رحم هستند پایان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *