دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

حضور کاروان زیر سایه خورشید در مازندران

همزمان با دهه کرامت،مازندران با حضور کاروان زیر سایه خورشید برکت‌گرفت و غرق در شادی و شعف شد و شمیم رضوی در مازندران پیچید.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

همزمان با دهه کرامت، جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» و شبکه جوانان رضوی به شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی رسید و از شب گذشته ۳۱ اردیبهشت ماه کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام و خادمان امام رضا(ع) وارد مازندران شد.

به گزارش فارس،ایجاد جشن‌های مردمی برای بسترسازی زیارت از راه دور از اول تا دهم خرداد ماه خادمان رضوی در استان مازندران حضور یافته و کاروان  زیر سایه خورشید طی ۱۰ روز میهمان مردم و دلدادگان شرق، مرکز و غرب استان مازندران خواهند بود.

کاروان زیر سایه خورشید از اول خرداد ۱۴۰۲ با حضور در شهرستان های میاندورود،  جویبار و رامسر با شعار ” جمعمان‌جمع‌است‌زیر‌پرچمت” برنامه های خود را آغاز کرده و به همت و تلاش شبکه‌جوانان‌رضوی‌استان‌مازندران و دبیرخانه‌زیر‌سایه‌خورشید‌استان‌مازندران ۳۰۰ برنامه در استان مازندران اجرایی می شود.

حضور کاروان زیر سایه خورشید در منزل جهان پهلوان حسن‌یزدانی در جویبار، حضور کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان مرحوم عزیزی، ندامتگاه قاجارخیل جویبار و حضور کاروان زیر سایه خورشید در مزار شهدای گمنام رامسر، بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، مزار شهدای گمنام اردوگاه هفت تیر  از جمله برنامه هلای روز اول در مازندران بود.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید در ادامه برنامه های روز اول خود در مازندران با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست رحیمیان و امامزاده نیاسته و بوستان و نارنجستان مجتمع فدک رامسر مازندران را معطر به عطر خوش رضوی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *