دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

حضور مردم و مسئولان پای صندوق‌های اخذ رای در ساری

مردم شهرستان ساری و مدیران و مسئوان استانی پابه پای هم با حضور پای صندوق‌های رأی، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

ساعت ۱۰:۳۶ | استاندار مازندران رای خود را به صندوق انداخت

استاندار مازندران امروز جمعه با حضور در یکی از شعب اخذ رای مستقر در ساری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

سید محمود حسینی‌پور روز جمعه پس انداختن رای خود در محل شعبه اخذ رای واقع در مسجد شکوهی ساری در جمع خبرنگاران گفت: طبق پژوهش و بررسی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی مشارکت مردم در پای صندوق رای بیش از ۵۰ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مطلع هستند که حضورشان موثر است و همه اقشار این موضوع را در جریان هستند. اراده مردم مازندران در حضور پای صندوق های رای بسیار جدی است. امیدوارم نمایندگان قوی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری داشته باشیم.

ساعت ۱۰:۴۱ | ثبت احوال مازندران تا پایان رأی‌گیری خدمات سجلی به مردم ارائه می‌دهد

مدیرکل ثبت احوال استان مازندران گفت: همزمان با برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند اداره ثبت احوال استان با آمادگی کامل خدمات مختلف سجلی به مردم ارائه می‌دهد.

مجتبی فاطمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود آن که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات می‌توانند علاوه بر شناسنامه، از مدارک هویتی همچون کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی استفاده کنند، ولی کارکنان اداره ثبت احوال ۲۲ شهرستان مازندران امروز با آمادگی کامل نسبت به ارائه خدمات سجلی اقدام می‌کنند.

وی افزود: رفع مشکلات شناسنامه‌ای، صدور شناسنامه المثنی و تعویض کارت ملی یا اختصاص شماره ملی از جمله خدمات ثبت احوال به شهروندان تا پایان آخرین ساعت انتخابات هفتم اسفند است.

ساعت ۱۲:۱۹ | استاندار مازندران: پیش‌بینی مشارکت انتخاباتی مازندرانی‌ها بیش از ۵۰ درصد است

ساری – ایرنا – استاندار مازندران امروز -جمعه- در شعبه انتخابیه مسجد شکوهی ساری گفت: طبق بررسی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده مازندران یکی از استان‌های پرشور در این انتخابات است و بیش از ۵۰ درصد مردم این استان در انتخابات ۱۱ ۱۲:۱۹اسفند حضور می‌یابند.Play

ساعت ۱۳:۱۷ | اخذ رای در ۱۰۰ منطقه صعب‌العبور مازندران در حال انجام است

رییس ستاد انتخابات استان مازندران مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود سرما و یخبندان با تدابیر امنیتی، اعضای شعب اخذ رای از شب گذشته در ۱۰۰ نقطه صعب‌العبور استان مستقر شدند و از صبح امروز در حال جمع آوری آرا مردم هستند.

قاسم عزیززاده گرجی روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران با بیان این‌که تمام محورهای مواصلاتی و مسیرهای مسدود شده ناشی از برف و یخبندان با تلاش راهداران بازگشایی شده است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که از صبح امروز مردم روستاهای ییلاقی با شور و اشتیاق زیاد پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر حضور در مراکز درمانی و بیمارستانی، صندوق‌های سیار به منازل افراد نیز برده و تکلیف سیاسی و دینی افرادی که توان جسمی برای حضور در شعب اخذ رأی ندارند انجام شود.

ساعت ۱۳:۱۹ | مادر بابلی به همراه ۶ فرزند خردسالش پای صندوق رای حاضر شد

مادر دهه شصتی بابلی و ۶ فرزند خردسالش در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه رای‌گیری روستای گرجی‌آباد این شهرستان شرکت کردند.

ساعت ۱۳:۴۹ | پیرمرد روشندل ۹۲ ساله بابلی پای صندوق رای حاضر شد

«محمود پورعلیجان قمی» پیرمرد روشندل ۹۲ ساله بابلی پای صندوق رای رفت و در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد. این پیرمرد ۹۲ ساله بابلی با حضور در صندوق اخذ رای روستای قمی‌کلای بابل رای خود را به صندوق انداخت.

ساعت ۱۳:۵۵ | امام جمعه موقت ساری: پایه‌های نظام با حضور حداکثری مردم در انتخابات محکم می‌شود

امام جمعه موقت ساری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات استحکام‌بخش پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد:‌ ۱۱ اسفند روز بزرگی به شمار می‌رود و مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای سرنوشت سال‌های آینده خود را رقم می‌زنند.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با انتخاب نمایندگان این مجلس به صورت مستقیم در تعیین رهبری به عنوان هدایتگر نظام دخیل هستند.

ساعت ۱۳:۵۹ | امنیت انتخاباتی در همه شعب اخذ رأی مازندران برقرار است

رییس هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آرای مردم حق‌الناس است، گفت: امنیت انتخاباتی و سلامت برگزاری فرآیند رأی‌گیری در همه شعب اخذ رأی مازندران برقرار است و نامزدهایی که نتوانستند نماینده‌ای را در شعبه‌های اخذ رای معرفی کنند اصلا نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی اصغر زکوی امروز -جمعه- در دیدار با استاندار مازندران به گلایه برخی نامزدها نسبت به نداشتن نماینده‌ای در شعب اخذ رای اشاره کرد و افزود: همه اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات از بین نیروهای معتمد مردمی انتخاب شدند و به صورت بی‌طرفانه و براساس قانون به وظیفه‌شان عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: اصل حضور تمام نیروهای برگزار کننده در انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی و نظارتی بر بی‌طرفی و رعایت قانون و قانون‌مداری است و هیچ کس حق ندارد از این چارچوب خارج شود.

ساعت ۱۴:۴۶ | امام جمعه نوشهر: با حضور گسترده مردم در انتخابات شاهد تحکیم پایه‌های نظام هستیم

امام جمعه نوشهر گفت: امروز با شرکت گسترده مردم پای صندوق‌های رای انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یک بار دیگر شاهد تحکیم پایه‌های نظام اسلامی هستیم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر اظهار کرد: دشمن خیلی تلاش کرد که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و تحریم کردند تا با هر وسیله ممکن به انقلاب اسلامی ضربه بزنند. اما مردم به حرف دشمنان گوش نکردند و با وجود این که از وضع موجود گله دارند، همه آمدند.

وی اظهارکرد: امروز ۱۱ اسفند روز عمل است. دشمن تحریم و دوست تشویق کرد. رهبر فرزانه انقلاب هم امر کرد و هم رهنمودهای بسیاری در این زمینه فرمود. امروز سهم من و تو فقط یک انگشت جوهری است، یک رای دادن است، امروز روز حضور و جشن سیاسی ملت ایران است و برای رای اولی‌ها نیز روز جشن تکلیف سیاسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *