دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران

پنجمین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران در دفتر آیت الله محمدی لائینی برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برگزاری گرامیداشت دهه فجر در قالب جشن‌های مردمی شد و گفت: گزارش خبری از برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن و حضور مردم بسیار مهم بوده و باید به لحاظ کیفی و کمی خوب منعکس شود، چرا که گزارش حضور مردم حق‌الناس است.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در پنجمین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران، با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، اظهار کرد: یکی از آن‌ها سالروز بزرگترین نعمت خداوند بر ماست و آن بعثت بزرگترین فرستاده و سفیر یعنی پیامبر اکرم (ص) است که به نعمت آن ما مسلمان شدیم که خدا را شاکریم.

وی افزود: نعمت بعدی دهه فجر است که هر روزش یک یوم الله است، به‌خصوص ۲۲ بهمن، در این دهه خجسته مسئولین بخشی از دستاوردهای خودشان را به معرض نمایش و گزارش می‌گذارند که بسیار کار خوبی است و مردم در یک جشن ملی و دینی شرکت می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: آنهایی که دم از شادمانی می‌زنند بیایند از دهه فجر تجلیل کنند، برنامه سرودهای زیبا و جشن و سرور داشته باشند و جشن هم باید مردمی باشد نه اداری و دولتی.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: از مردم بسیار فهیممان انتظار داریم که این جشن را همچون جشن نوروز، نیمه‌شعبان و بعثت که هم ملی و هم دینی و الهی است برگزار کنند، مواکب، هیئات، اصناف، بازار و کسبه، هر چیزی که در حوزه مردمی می‌گنجد و در فرآیند این جشن و سرور وجود دارد برنامه‌های خودشان را دارند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استانداری شکل گرفته و از تعارض و تداخل باید بپرهیزید، عنوان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن که باید با حضور گسترده راهپیمایان و حماسه بی‌نظیری نسبت به سال‌های گذشته باشد، نعمت بزرگ و آشکاری از انقلاب اسلامی و مقام ولایت و دفاع مقدس و بیعت جدید است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه تمهیدات برگزاری راهپیمایی باشکوه را انجام دهند تا هم از پوشش صوتی خوب و هم پوشش تصویری از رسانه ملی انجام شود.

وی بیان کرد: بنده انتظار دارم که گزارشاتی که می‌رود بهتر از آنچه باشد که در مناسبت‌ها دیدیم، گزارش‌های تصویری بهتر و از نظر مدت زمان نیز افزایش پیدا کند تا حق مردم ضایع نشود، چرا که گزارش حضور مردم حق‌الناس است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: باید برای خلق یک حماسه دیگر از معبر عید بعثت، دهه فجر و ۲۲ بهمن تلاش کنیم و هم باید دوباره برای یک حماسه و آزمون بزرگتر و آن هم انتخابات و حضور حداکثری آماده شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: بعد از آن مهم، باید درست انتخاب کنیم، بیشتر باید به مسئله امنیت دقت کنیم، از این رو نهادهای امنیتی و اطلاعاتی وظیفه بسیار سنگینی دارند، مقام معظم رهبری امنیت را یکی از چهار شاخصه مهم انتخابات بیان فرمودند.

این مسئول یادآور شد: نهادها و ادارات هم باید وظیفه خودشان را در همه مناسبت‌ها داشته باشند نصب پرچم و چراغانی کردن به‌خصوص توسط شهرداری.

وی گفت: نعمتی بزرگتر از بعثت و انقلاب اسلامی در این عصر نداریم و باید از آن با حفظ و تدوام به نحو احسن شکرگزاری کنیم.

آیت الله محمدی لائینی در پایان بابت مهیا کردن شرایط برگزاری اعتکاف ۲۳هزار نفری در مازندران و یک میلیون نفری در کشور تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *