دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه معارفه “محمدحسین قبادی” به عنوان سرپرست شهرداری ساری

 آیین معارفه «محمدحسین قبادی» به عنوان سرپرست شهرداری ساری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه در سالن اجتماعات شهرداری ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه با بیان اینکه فراز و نشیب‌هایی زیادی طی چند سال اخیر در شهرداری ساری رخ داده است که برخی از آن‌ها می‌تواند منشاء خیر باشد، گفت: انتخاب شهردار جدید با ۹ رای قاطع می‌تواند زمینه‌ساز آرامش و آسایش برای شهرداری و شهر باشد.

وی از خدمات ارزنده مصطفی احمدی فولادی سرپرست قبلی شهرداری قدردانی کرد و حضور او طی سه ماه در سمت سرپرست شهرداری با توجه به مشکلات موجود نوعی ایثار و خدمت دانست که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ارتقاء و توسعه شهر و شهرداری را منوط به تعامل و همکاری شورا و شهرداری دانست و گفت: اگر چه شهرداری در شرایط مناسبی قرار ندارد اما می‌توان با همدلی، وحدت و تلاش خالصانه به مطالبات به حق شهروندان پاسخ مثبت داد.

شعبانی خواستار همکاری تمامی کارکنان شهرداری با سرپرست شهرداری ساری شد و از قبادی خواست تا در شهر و شهرداری تحول ملموس ایجاد کند.

سید حسین یوسفی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه گفت: اعضای شورا منتخب شهروندان و شهردار نیز انتخاب شوراست؛ تلاش داریم تا پایان خدمت، همراه و هم‌گام با مدیریت شهری در جهت توسعه شهر گام بر داریم.

وی تکریم ارباب رجوع را مهم‌ترین اصل در شهرداری دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست‌های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه‌ترین زمان مورد توجه قرار گیرد.

یوسفی نظم و انضباط اداری را پایه و اساس خدمت دانست و گفت: از ظرفیت‌های کارکنان شهرداری در جهت توسعه شهر و خدمت بهینه به شهروندان بهره‌گیری شود.

سیدافشین راسخ عضو شورای اسلامی ساری با تاکید بر کار جهادی گفت: توسعه و ترقی شهر نیاز به کار جهادی دارد؛ مجموعه شهرداری تمام قد پای کار باشند.

وی به مشکلات شهرداری در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: خدمات‌رسانی به شهروندان بدون معطلی پیگیری و انجام شود.

شهرام ایرجی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری ضمن قدردانی از مصطفی احمدی فولادی، پرداخت حقوق کارکنان شهرداری را مهم‌ترین پروژه شهرداری عنوان کرد و افزود: سرپرست جدید شهرداری برنامه ۱۴۰۲ را به صحن شورا ارائه کند.

ایرجی تاکید کرد: نظام پرداخت در شهرداری ساری باید به خوبی رعایت شود.

علی عاشقان عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری گفت: مشکلات ساری تنها با کار جهادی حل می‌شود .

وی خدمت صادقانه به شهروندان را مهم‌ترین رویکرد در شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: مشکلات شهری از جمله نهضت آسفالت، فعالیت‌های خدماتی، المان‌‌سازی مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: برای اینکه به توسعه‌یافتگی دست پیدا کنیم باید از همه ظرفیت‌ها در حوزه استانی و شهرستانی بهره‌گیری کرد.

عاشقان سلامت اداری و مالی را مهم دانست و افزود: می‌توان در گام‌ دوم انقلاب امید را به شهروندان ساری هدیه داد.

میر رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با قدردانی از تلاش‌های مصطفی احمدی فولادی در سمت سرپرست شهرداری ساری گفت: خوشحالم برای نخستین بار در ادوار شورا و انتخاب شهردار فردی از بدنه شهرداری با رای موافق تمام اعضای شورای ششم شورا بر کرسی شهرداری قرار گرفت.

وی انتخاب مشاوران خبره و حفظ شأن کارکنان را مهم دانست و ادامه داد: سرپرست شهرداری فارغ از هرگونه حزب و جناح از تمامی ظرفیت‌های شهرداری در جهت اعتلای شهرداری گام بردارد.

سید ذوالفقار شریفی نیز با بیان اینکه برای رسیدن به شهر مطلوب و رضایتمندی شهروندان باید شبانه روزی تلاش کرد و گفت: توسعه و ترقی شهر نیاز به فعالیت خالصانه و جهادی دارد.

وی با قدردانی از مصطفی احمدی فولادی سرپرست قبلی شهرداری از مدیران شهرداری خواست در پاسخگویی و تکریم شهروندان توجه ویژه داشته باشند.

شریفی گفت: برای اینکه ساری در مرکز استان به شانیت واقعی برسد باید همه متحد و هم‌دل باشیم.

محمدحسین قبادی سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر مسئولیت ما را در شهرداری سنگین‌تر کرده است، گفت: تعامل مجموعه شهرداری با شورای اسلامی الزامی بوده و محقق می‌شود.

وی تکریم ارباب رجوع و‌تسریع در خدمت‌رسانی را مهم‌ترین اولویت عنوان کرد و افزود: کسب درآمد و ارتقای اقتصاد از دیگر برنامه‌ها در شهرداری است.

قبادی افزود: با توجه به در پیش بودن سال جدید سیما و‌منظر شهری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در حوزه عمرانی و کاهش معضل ترافیک باید تلاش بیشتری کرد.

سرپرست شهرداری ساری تعامل شورا و شهرداری را زمینه‌ساز توسعه شهری دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا در توسعه شهر و شهرداری گام‌های بلند برداریم.

یک پاسخ به «جلسه معارفه “محمدحسین قبادی” به عنوان سرپرست شهرداری ساری»

اسم سایت رو تغییر بدید بدید عقده ای نما یا ساری نما. چون هرانچه هست از ساریه بقیه شهرها هم هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *