دسته‌ها
آرشیو

جلسه شورای حفظ آثار و هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران باحضور سردار بهمن کارگر در ساری برگزار شد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: آوای خزر

سردار بهمن کارگر در سومین جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اظهار کرد: دشمن شکننده‌ترین تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی انجام داده است اما این کشور صلح‌جو در مقابل توطئه‌های دشمن مقاومت می‌کند.

به گزارش فارس ،وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند،گفت: مظلوم‌ترین واژه‌ای که داریم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امام است؛ لازم است دفاع مقدس برای نسل جوان به درستی تبیین شود.

کارگر به موفقیت‌های روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه اشاره و افزود: در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار نداشتیم اما الان جمهوری اسلامی به سلاح‌ها پیشرفته دست یافت و به قطب پزشکی منطقه رسید.

وی قدرت جمهوری اسلامی را بی‌بدیل دانست و یادآور شد: کسی جرات ندارد به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با تاکید براینکه موضوع دفاع مقدس باید از دوران کودکستان به بچه‌ها آموزش داده شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما فرهنگی بوده است باید این موضوع در فرهنگ کشور نهادینه و در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شود.

این مسؤول با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی برای جمهوری اسلامی تصمیم می‌گیرد،گفت: در دوران طاغوت ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و برای کشور تصمیم می‌گرفتند.

سردار کارگر دفاع مقدس را تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: در تاریخ تنها جنگی که یک وجب خاک را از دست ندادیم ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

وی به توطئه‌ها نرم دشمن برای از بین بردن حریم خانواده و زنان اشاره کرد و گفت: لازم است از محله، مسجد، مدرسه و منزل با الگوهای دفاع مقدس صیانت شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه عملیات والفجر ۸ یکی از ابتکارات جمهوری اسلامی در دنیا است و در حال تدریس در جهان است، تصریح کرد: این موضوع در مازندران به ویژه در باغ موزه دفاع مقدس باید جدی گرفته شود.

این مسؤول انتقال مکتب سردار سلیمانی و شهدا را سبب بیمه جوانان کشور عنوان کرد و متذکر شد: کشور باید با الگوگیری از دفاع مقدس بیمه و صیانت می‌‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *