دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جلسه شورای اداری مازندران در سالن اهل بیت(ع) ساری

 جلسه شورای ادرای استان مازندران باحضور آیت الله محمدی لائینی، نمایندگان مجلس ،استاندار ،معاونین، مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرماندران و شهرداران در مجموعه فرهنگی اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران با توضیح این نکته که همه باید تابع برنامه های توسعه ای استان باشیم، گفت:توسعه این دیار منوط به پیگیری و اجرای برنامه های نیمه تمام و صد البته همراهی و همکاری مسوولان است.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در جلسه شورای اداری مازندران افزود: امیدواریم شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید محقق شود.

وی با بیان این که تاسی از عملکرد اهل بیت (ع) کشور را به پیشرفت های مورد نظر می رساند، گفت : رأفت و رحمت و عدالت، الگوی مدیریتی مولای متقیان علی (ع) بوده است، الگویی که مسوولان دولت سیزدهم آن را در این مدت عملیاتی کردند.

امام جمعه ساری ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم وظیفه مهم و جدی امروز مسوولان است، مدیران باید نسبت مردم محبت و رأفت داشته باشند.

وی با بیان این که، الگوی مدیریتی استان مازندران باید با رأفت و عدالت حضرت علی (ع) عجین شود، بیان داشت: امروز دولت انقلابی سیزدهم برای خدمت به مردم تعطیلات و شبانه روز نمی شناسد.

این مقام مسوول تصریح کرد: این درحالی است که این دولت وارث عقب ماندگی ها و بدهکاری های دولت گذشته نیز است.

محمدی لایینی با توضیح این نکته که مشکل گرانی، ساماندهی سواحل، تحقق شعار مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، برگزاری نماز جماعت در ادارات، امر به معروف و نهی از منکر و تبیین مسأله عفاف و حجاب باید عملیاتی شود، گفت: به طور یقین چند صدایی مازندران را عقب می اندازد.

آیت الله محمدی لایینی گفت: استانداری مازندران باید ارزیابی را از عملکرد دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال قبل نیز داشته باشد ‌و نتیجه را اطلاع رسانی کند

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت : تاکید می کنم تلاش جهادی مسوولان با هدف جلب رضایت مردم و آرمان های شهدا ضروری است.

استاندار:

رشد اقتصادی مازندران پس از ۱۰ سال منفی به ۳.۷ درصد رسیده است

سید محمود حسینی پور در جلسه شورای اداری مازندران در ساری با بیان این که سال گذشته سال آزمون برای مدیران و مردم بوده است، افزود: اگرچه مردم در طول سال های پس از انقلاب در تمامی آزمون های سیاسی و اجتماعی به درستی درخشیدند، اما مسوولان در برخی آزمون ها در دولت های مختلف نمره قبولی نگرفتند.

استاندار مازندران در عین حال از مدیرانی که سال گذشته محکم پای نظام ایستادند قدردانی کرد و بیان داشت : سال گذشته بعضی از مدیران به ویژه روسای دانشگاه ها و آموزش و پرورش سال سختی را گذراندند.

استاندارمازندران با بیان این که، سال گذشته همراهی و وفاق خوبی بین مسوولان سه قوه و با نماینده ولی فقیه در استان رخ داده است، افزود: نتیجه انسجام مسوولان حاکمیتی و دولتی طی سال گذشته در مازندران سبب شد تا رشد اقتصادی استان پس از ۱۰ سال منفی، مثبت شود.

حسینی پور با بیان این که من از بخش خصوصی که مردانه پای کار نظام آمده اند تشکر می کنم، گفت: مازندران در رشد اقتصادی ملی نیز کمک جدی کرده است.

وی تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد مازندران را در سال جاری برنامه و رسالت جدی استان عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه هنجارشکنی و ارزش های اسلامی برنامه هایی را وزارت کشور شروع کرد که همه باید همراه باشند.

استاندار مازندران تاکید کرد : دستگاه های دولتی باید الگو باشند، اصلا قابل قبول نیست که در دستگاه های دولتی بد حجاب داشته باشیم، مدیران باید پاسخگو باشند.

حسینی پور با بیان اینکه مسوولان دانشگاه ها ‌و بیمارستان ها باید الگوی رعایت ارزش های اسلامی باشند، ادامه داد: در این کار مهم که شاقول انقلاب اسلامی است، همه مسوولان باید پای مار باشند و احساس مسولیت کنند، همان طوری که رهبر انقلاب اسلامی حجت را در مقوله رعایت ارزش های اسلامی برای مردم و مسوولان تمام کرده است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: از سوی دیگر باید توجه و دقت داشته باشیم تا اساس کار را با اقدام نابخردانه از بین نبریم.

استاندار مازندران از همه دستگاه های اجرایی مازندران در ارایه خدمات به مسافران نوروزی صمیمانه تشکر کرد و افزود؛ فرمانداران و شهرداران انقلابی مازندران در تعطیلات نوروزی برای ارایه خدمات مناسب به ۲۰میلیون مسافر نوروزی در مدت کمتر از ۲۰ روز شبانه روز پای کار بودند.

تشکیل شورای تحول در دستگاه های اجرایی مازندران

استاندار مازندران گفت: طبق منویات رهبر انقلاب شورای تحول در تمامی دستگاه های اجرایی مازندران باید تشکیل شود.

حسینی پور تصریح کرد: با طرح های تحولی ضمن این که می توان بهره وری را افزایش داد، شعار مهار تورم و رشد اقتصادی را محقق کرد، ارایه خدمات به مردم نیز دو چندان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *