دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه شورای اداری شهرستان ساری باحضور نماینده ولی فقیه در مازندران 

جلسه شورای اداری شهرستان ساری به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، قبادی شهردار ساری، حجت الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، سرهنگ حسن زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری، معاونین فرماندار، بخشداران شش گانه، شهرداران، رؤسای شورای اسلامی بخش و رؤسای دستگاه های اجرایی مرکز مازندران برگزار شد. ‎

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک ایام ۴۵اُمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره)، مردم را از منتظرِ خانه‌نشین به منتظر فعال و در میدان تبدیل کردند.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با مردمی سازی امور در شهرستان ساری بدنبال توسعه و پیشرفت در تمامی شئون هستیم و با اشاره به تداوم خدمت بی منتِ نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان ساری اظهار کرد: با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در طی دوسال اخیر ۱۰۰ روستا آسفالت شده است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد افزود: بیش از ۲۰۰۰ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام الله دهه فجر در شهرها و سطح بخش های مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ستادهای دهه فجر امسال پرصلابت‌تر و باشکوه تر از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاری‌ها باید تمام اقدامات امیدبخش ۴۵ سال گذشته را در قالب کلیپ و عکس نوشته به اطلاع مردم شریف برسانند. 

رئیس شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه هدف ما برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری ودر جهت تحقق چهارکلیدواژه اساسی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است، اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان ساری آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت بالا را دارد.

محمدعلی نوبخت در ادامه با بیان اینکه ستون های اندیشه محوری در انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و عدالت است افزود: مشی ما در شهرستان ساری در جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو است چراکه تکثر و تنوع دیدگاه‌ها و سلایق مختلف باعث افزایش وجه رقابتِ سالم و حضور مردم در این عرصه خواهد شد.

*** اجرای بیش از ۱۰۰۰ میلیارد پروژه زودبازده شهرداری در سال ۱۴۰۳

قبادی با بیان اینکه اجرای ۲۰ پروژه زودبازده در دستور کار شهرداری قرار داد، افزود: بیش از ۱۰۰۰ میلیارد پروژه زودبازده در سال ۱۴۰۳ خواهیم داشت.

محمدحسین قبادی شهردار مرکز استان بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور روزهای پرخاطره و سرنوشت ساز ملت و سرآغاز طلوع خورشید عالم تاب انقلاب اسلامی است، بدون تردید مردم انقلابی و ولایت‌مدار ساری با حضور پرشور خود در راهپیمایی حماسی و دشمن شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رفیع معمار کبیر انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه جلوه‌های سرآمدی از قدرشناسی خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور خواهند رساند.

وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: انتخابات از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مشارکت ملت برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و همگان وظیفه داریم زمینه برگزاری انتخابات پرشور خود در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را به افتخارات شهرمان اضافه کنیم.

شهردار ساری به اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات عمده و اساسی که در مجموعه شهرداری وجود دارد اما شهرداری در جهت توسعه مرکز استان و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان اهداف کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت را ترسیم کرد.

قبادی با بیان اینکه با همین هدف دیپلماسی در مجموعه مدیریت شهری فعال شد و دیدار با مقامات دولتی، لشکری اعم از از معاونان، رئیس جمهور و وزرا در دستور کار قرار گرفت از حمایت‌های استاندار مازندران، معاونت عمرانی استاندار و فرماندار ساعی و پر تلاش ساری قدردانی کرد.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات فراوانی به واسطه بدهی‌های گذشته از جمله بدهی چندصد میلیاردی به تامین اجتماعی و پیمانکاران در شهرداری وجود دارد اما تلاش می‌شود تا شرایط خوبی را برای شهروندان فراهم کند.

شهردار مرکز استان به موضوع پسماند ساری اشاره کرد و بیان داشت: ماهیانه حدود ۸ میلیارد تومان برای حمل زباله به سازمان گلستان پرداخت می‌شود.

قبادی به نیروگاه زباله‌سوز ساری به‌عنوان مهم‌ترین پروژه زیست محیطی در شمال کشور اشاره کرد و گفت: ۴۱۸ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اختصاص پیدا کرد که طی ۱۱ ماهه گذشته ۲۶۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

وی به تصویب طرح تفصیلی اشاره کرد و گفت: بلند مرتبه سازی شهر ساری به‌عنوان پایلوت استان در دستور کار قرار دارد.

قبادی با بیان اینکه اجرای ۲۰ پروژه زودبازده در دستور کار شهرداری قرار داد، افزود: بیش از ۱۰۰۰ میلیارد پروژه زودبازده در سال ۱۴۰۳ خواهیم داشت.

شهردار ساری با بیان اینکه در یازده ماهه گذشته ۸۷ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شد از لایروبی ۳۲ هزار متر مکعب لایروبی رودخانه تجن خبر داد.

وی، اصلاح روشنایی بلوار فرح‌آباد، بلوار داراب و بلوار کشاورز را از دیگر اقدامات شهرداری ساری عنوان کرد و افزود: اصلاح رفیوژ و روشنایی بلوار امام روح‌الله تا پایان امسال انجام می‌شود.

قبادی با بیان اینکه فاز سه ابن شهر آشوب تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، پروژه پل‌تا‌پل و پارک شهید نوبخت از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است.

وی از افتتاح پروژه انبار توشه تا پایان هفته آتی خبر داد و افزود: این پروژه بعد از ۶ سال افتتاح می‌شود.

در پایان با حضور فرماندار مرکز استان از جمعی از سفیران دانش آموزی اعتکاف، فرزندان گرانقدر شهدای والامقام که در برگزاری همایش پدران آسمانی در شهرستان ساری تلاش و کوشش نمودند و پاکبان بازنشسته و زحمتکش شهرداری ساری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *