دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه شورای اداری شهرستان ساری باحضور آیت الله لائینی

جلسه شورای اداری شهرستان ساری با حضور آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام و المسلمین اصغری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران، رئسای شورای اسلامی شهرها و بخشهای شهرستان و رئسای دستگاه های اجرایی برگزار شد. ‎

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری گفت: نهضت امام خمینی(ره) عصاره ای از تفکر علوی، صبرِ زینبی، اندیشه باقری، تعبدِ کاظمی و ذکاوتِ جوادی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،مقام عالی دولت در شهرستان ساری ضمن تقدیر و تشکر از نگاه و توجه ارزشمند حضرت آیت الله محمدی لائینی به بالندگی و رشد همه جانبه مرکز استان مازندران افزود: در محضر نماینده محترم ولی فقیه پیمان میبندیم که محکم تر و جدی تر از گذشته در جهت تحقق کرامت شهری که مدنظر ایشان هست بصورت شبانه روزی و بی شائبه در شهرستان ساری تلاش و کوشش خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم در مسیر عمل به وعده ها صادق، شفاف و در میدان است: در جهت تحقق سیاست های دولت خدمتگزار سیزدهم و تاکیدات و دستورات استاندار انقلابی مازندران و با همراهی، همدلی و همشنوی دستگاه های اجرایی و با یک برنامه ریزی مدون، اجرای دقیق دستورالعمل ها و خدمت مخلصانه در جهت آسایش و آرامش مردم گام خواهیم برداشت.

محمدعلی نوبخت در ادامه اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر افتتاح ۲۱۹ پروژه( تولیدی، خدماتی، بهداشتی و عمرانی) با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان را در پیش خواهیم داشت که از این تعداد ۴۸ پروژه شهری و ۱۴۷ پروژه روستایی می باشد و این خود نشان دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه و پیشرفت مناطق روستایی است.

فرماندار مرکز مازندران در ادامه با اشاره به تقارن بعثت پیامبر(ص) با ایام الله دهه فجر افزود: وجه اشتراک بعثت پیامبر(ص) با ایام الله دهه فجر در این است که همانگونه که حضرت محمد(ص) بت های دوران جاهلیت را در هم شکست، امام(ره) نیز بت طاغوت را از بین برد و پرچم عدل علوی را در جامعه ایران اسلامی گسترانید.

وی در ادامه اظهار کرد: در جهت آسایش و آرامش روانی مردم به سمت تعیین و تکلیف ۴۰۰ پروژه های نیمه کاره در شهرستان حرکت کردیم و در اولین گام نیز با استقرار دفتر کار فرماندار مرکز استان در محل میدان میوه و تره بار جدید شهر ساری درصدد همین مهم برآمدیم.

فرماندار شهرستان ساری در پایان با بیان اینکه امام خمینی(ره) ریشه های فاسدِ اسلام سرمایه داری، اسلام راحت طلبان و اسلام سلطنتی را خشکاند افزود: حرکت ما در شهرستان ساری در مسیر منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) است و تنها راه برون رفت از مشکلات را نیز اطاعت بی چون و چرا از فرامین ایشان می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *