دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران

جلسه ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اهدای احکام کارگروه های تخصصی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

ستاد عالی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:دهه مبارکه فجر ایام الله هست و باید ضمن متذکر شدن این ایام برای تمام روز هایش برنامه‌های مدون و متنوعی داشته باشیم

به گزارش آیت الله محمدی لائینی در  نشست ستاد عالی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مازندران افزود:با بیان توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به ویژه برای قشرهای دانش آموزی و دانشجویان میتوان آنان را نسبت به آینده و  آبادانی بیشتر کشور و مملکت مصمم‌تر کرد.

امام جمعه مرکز استان در قسمتی از سخنان خود گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و خدماتی استان دارای ظرفیت‌های بالا و مختلفی می‌باشد که می شود از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف کلان استان و کشور بهره برد.

وی همچنین تصریح کرد: در تبیین از گویندگان و اهالی فن برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی در پایان گفت مردم ما بیدار و آگاهند و در صحنه مدیران  و مسئولین مراقب باشند از مردم عقب نمانند

پیش از سخنان آیت الله محمدی لائینی حجه السلام علی اصغر اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام استان از تشکیل کمیته‌های مختلف برای بر پایی هر چه باشکوهتر مراسم ایام الله دهه فجر خبر داد و در ادامه گفت: امید آفرینی و نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی و و برگزاری باشکوه برنامه‌ها اتحاد آفرینی و حضور جوانان و نخبگان در مراسم از مهترین اهداف این ستاد و کمیته‌های تخصصی آنست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *