دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی و بازدید از سه کارخانه ورشکسته و غیرفعال “باران نیرو”، “پترو پلیمر شرق” و “خزر شیر” برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، ضمن بازدید از سه کارخانه ورشکسته و غیرفعال “باران نیرو”، “پترو پلیمر شرق” و “خزر شیر” از نزدیک مشکلات و موانع موجود را مورد بررسی قرارداده و دستورات لازم قانونی را برای حل مشکلات این واحد های تولیدی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسملین اکبری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با بیان اینکه اقتصاد نقش بسیار مهمی در ساماندهی وضعیت جامعه دارد، اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است که ما را از نظر اقتصادی تضعیف کند تا بخواسته های خود دست یابد که قطعاً با بصیرت ملت ایران در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.
وی یادآور شد: در این راستا مقام معظم رهبری بحث ستاد اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک راهبرد مهم مطرح فرمودند که نقش بسیار مهم و موثری در خنثی نمودن این توطئه ها از جمله تحریم های ظالمانه دشمنان داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت بالای بحث حمایت از تولید دارد که باید مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد و تمام ظرفیت های قانونی و مدیریتی برای تحقق شعار سال بکار گرفته شود.
رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: در استان مازندران نیز تلاش های خوبی توسط مدیران شهرستانی، مدیران بانک ها و مدیران شرکت های تولیدی در این راستا انجام شده که جای تقدیر دارد ولی همچنان راه نرفته بسیاری وجود دارد که باید پیموده شود.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در شهرک صنعتی بشل به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان افزود: راه ورودی شهرک صنعتی و مسیر دسترسی به آن کم عرض و تصادف خیز است که اداره کل راه و شهرسازی استان باید با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، نسبت به تعریض و بهسازی مسیر دسترسی به شکل استاندارد و متناسب با حجم تردد در یک زمانبندی مناسب اقدام نماید.
رئیس کل دادگستری مازندران همچنین اظهار کرد: در خصوص بحث تصفیه خانه، مدیران مرتبط در جهت بازسازی و تکمیل تصفیه خانه شهرک، تسریع نموده و واحدهای تولیدی از نظر قانونی نسبت به عدم خروج آلاینده های غیراستاندارد به شبکه تصفیه خانه شهرک ملزم شوند.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکیدکرد: نسبت به مساله آب صنعتی شهرک نیز شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به تسریع در انعقاد پیمان با پیمانکار، شروع عملیات اجرایی و بهسازی شبکه آب شهرک اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله حاصل این جلسه بهبود وضعیت افرادی باشد که در این شهرک سرمایه گذاری نموده و به عنوان مجاهدان عرصه اقتصاد، صنعت، تولید و اشتغال با تحریم های ظالمانه استکبار مبارزه می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه دستورات لازم را در خصوص تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده های حقوقی مطروحه شرکت های تولیدی صادر کرد.
لازم به ذکر است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان سوادکوه، مدیران استانی، اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بشل در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *