دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه بررسی پروژه‌های اولویت دار شهر ساری در صحن شورا

 جلسه بررسی پروژه‌های اولویت دار مرکز استان با حضور زارعی و بابایی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، توکلی معاون عمرانی استاندار مازندران، کاظم‌نژاد معاون عمرانی فرماندار، انگوران مدیر کل دفتر شهری و امور شوراهای استان، اعضای شورای اسلامی شهر، قبادی شهردار ساری و معاونان مالی و شهرسازی در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

محمد حسین قبادی شهردار ساری در این جلسه اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در مرکز استان را از دغدغه‌های مهمی عنوان کرد که جلسات متعددی برای آن برگزار شده است‌.

وی به اقدامات شهرداری ساری طی چهار ماه گذشته اشاره کرد و پرداخت به موقع حقوق کارکنان، پرداخت بدهی پسماند بابت حمل زباله به استان گلستان، پرداخت بدهی امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی از جمله اقدامات برشمرد.

شهردار ساری افزود: پس از ۵ سال اخذ وام به چرخه شهرداری برگشت و امید داریم که این مهم برای انجام اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهر تداوم داشته باشد.

قبادی با بیان اینکه برای اجرای فاز دوم پارک ملل مشاور طرح انتخاب و مکاتبات لازم برای تصویب این طرح صورت گرفت، ادامه داد: پارک جنگلی ۷ هکتاری صفر آباد در مرحله انعقاد قرارداد است که ۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.

وی به طرح نارنجستان اشاره کرد و افزود: پیش از این در این طرح منافع مردم دیده نشد اما در طرح جدید این موضوع لحاظ شد.

قبادی بیان کرد: برای پروژه‌های فاز ۲ بوستان ملل به طول ۶ کیلومتر و پل تا پل مشاور طرح تهیه و مکاتبات لازم نیز انجام شد.

شهردار ساری با بیان اینکه بازگشت سرمایه اولویت جدی در اجرای پروژه‌های شهرداری ساری است، فاز ۴ پروژه ابن شهر آشوب را در زمره این اولویت برشمرد.

قبادی به پروژه زیست محیطی نیروگاه زباله سوز در مرکز استان اشاره کرد و گفت: تکمیل نیروگاه زباله سوز از پروژه‌های اولویت دار شهرداری محسوب می‌شود و تلاش داریم تا این مطالبه مهم همشهریان را محقق کنیم از اینرو نشستی با خانم صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم به همین منظور ۱۳۵ میلیارد تومان با مساعدت وزارت راه و شهرسازی اعتبار برای این پروژه تخصیص داده شد.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا با تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان مجموعه شهرداری، مرکز استان در مسیر توسعه و بالندگی حرکت کند و بخشی از مطالبات مردم این شهر در حوزه‌های مختلف محقق شود.

در ادامه این جلسه بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، انگوران مدیر کل اداره کل دفتری امور شهری و شوراها، کاظم نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساری،پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر و محمد حسین قبادی شهردار ساری با حضور در نیروگاه زباله‌سوز ساری از نزدیک این پروژه را بازدید کرد.

6 دیدگاه دربارهٔ «جلسه بررسی پروژه‌های اولویت دار شهر ساری در صحن شورا»

با عرض سلام و تشکر از مسئولین محترم،
در ارتباط با رفع مشکلات مسکن مهر میارکلا و ساماندهی آن هم تصمیمات جهت برون رفت انجام می شد جای تقدیر داشت.فاقد هر گونه
امکانات رفاهی، تفریحی و بعد از گذشت چندین سال متأسفانه به فراموشی سپرده شده است

این پروژه های عمرانی ناتمام مثل پل سه راه جویبار از معضل های اصلی ساری ست . همچنین وضعیت اسفناک آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر باعث ترافیک های سرسام آور می‌شود. امیدوارم این مشکلات واقعا حل شود و فقط شعار و دروغ نباشد. یاحق

سلام مخلصم اول اینکه خیابان های ساری رانگاه کنید داغون ضمنا راهبند شربتی ابوالفضل پنجم خیابانش داغون داغونه این همه بودجه میادچی میشه وضع کوچه خیابان داغون داغونه مسولین برای یک بار هم شده به شربتی ابوالفضل پنجم بیاین ببینین خیابان هارومن ازخداپنجاه سال عمرگرفتم این خیابان همین جوری بوده اصلا کسی به فکرمردم کوچه خیابان نیستن آخه فقط موقع رای گیری انتخابات چاکرم مخلصم برای رضای خدا کارانجام بدیدبجای این همه عکس گرفتن از خودتان ای کاش وضع همه مردم خوب بشه وضع مالی منم همین طور به هردری زدم میزنم زندگیمان بهتر بشه نمیشه نشددیگه ارزه خودکشی راندارم درحال حاضربایددوچیز داشته باشید تن سالم پول حالا اونی که هردوی این هارانداره چه میگذره بهش دلم خونه خون چی میشه یه معجزه ای بشه وضع مالی منم خوب بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *