دسته‌ها
آرشیو

 جلسه بررسی مشکلات آنتی بیوتیک سازی ساری باحضور استاندار مازندران

جلسه بررسی مشکلات شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری باحضور ‎استاندار مازندران و جمعی از مدیران بانک ها و شرکت سرمایه گذاری شستا و هولادینگ سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در پژوه توسعه و تنوع تولید شرکت آنتی بیوتیک سازی برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

استاندار مازندران در جلسه بررسی مشکلات شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری گفت :‌ به طور حتم از این شرکت داروسازی حمایت می کنیم و مدیران این شرکت طرح های توسعه ای خود را می بایست افزایش دهند چرا که این شرکت می تواند به قطب تولید سُرم در بین کشورهای منطقه تبدیل شود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، ‌سیدمحمود حسینی پور در جلسه بررسی مشکلات شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری ضمن صدور دستورات لازم جهت تحقق طرح توسعه این شرکت با عنوان این که در ارتباط با تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات بانک‌ رفاه آمادگی های لازم وجود دارد و با مدیریت بانک صادرات هم صحبت شده و در ارتباط با تامین نقدینگی این شرکت اقدام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: به طور حتم از این شرکت داروسازی حمایت می کنیم و مدیران این شرکت طرح های توسعه ای خود را می بایست افزایش دهند چرا که این شرکت می تواند به قطب تولید سُرم در بین کشورهای منطقه تبدیل شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: اگر بتوانیم کشت گیاهان دارویی را رونق دهیم به طور حتم علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در مسیر تامین امنیت دارویی جامعه حرکت کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *