دسته‌ها
آرشیو

جلسات شورای بانک های استان و شورای اداری مازندران

جلسات شورای بانک های مازندران و شورای اداری استان به ریاست استاندار برگزار شد.

عکاس( ارسالی) منبع : پایگاه اطلارسانی استانداری مازندران

جذب و معرفی سرمایه گذار برای اجرای پروژه ها در استان

حسینی پور در جلسه شورای بانک های استان با بیان اینکه بانک ها در خط مقدم مبارزه با تهاجم دشمن در جنگ اقتصادی هستند ،گفت: جذب سرمایه و رونق بهره وری دو عامل مهم برای تغییر فضای اقتصادی استان است که می بایست مدیریت شود .

وی ادامه داد : خوشبختانه مدیران امور شعب بانک های استان در میانه میدان در کنار مدیران دستگاه های اجرایی ایستاده اند و برای توسعه اقتصادی استان همکاری دارند.

حسینی پور با بیان اینکه هر بانک برای توسعه استان یک چرخ دنده است و اگر یک چرخ دنده نچرخد فرآیند توسعه دچار اختلال می شود،افزود: باید همه ی ارکان نظام با هم تلاش کنیم تا مسائل این استان را حل کنیم چرا که پیش شرط توسعه استان همدلی و همگرایی است .

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مسئولیت پذیری در حکمرانی اسلامی باید توسط مدیران مورد اهتمام قرار گیرد ،گفت: باید با افرادی که از تسهیلات و منابع این استان استفاده می کنند ولی در پرداخت اقساط این مطالبات عمدا کوتاهی می کنند، برخورد قاطع صورت گیرد.

وی ادامه داد : همه مدیران دستگاه های اجرایی و دستگاه های نظارتی نسبت به تحقق این امر مهم به کمک بانک ها بیایند .

حسینی پور با عنوان اینکه اگر خروجی دستگاه های کارتخوان در استان باشد ،وضعیت رتبه بندی بانک های استان نیز تغییر می کند ،تاکید کرد: جهت حمایت مدیریت استان از این مهم ،تمام مدیران بانک ها تا۱۵ روز آینده گزارش کتبی خود را در این مورد به معاونت اقتصادی استانداری ارسال کنند .

نماینده عالی دولت در استان خطاب به مدیران بانک ها، گفت:سازو کاری تعبیه شود تا واحدهای تولیدی که در مازندران فعالیت دارند حساب های خود را به استان انتقال دهند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مطمئن ترین ارگانی که می تواند در معرفی سرمایه گذار به ما کمک کند بانک ها هستند و گفت: این ماموریت مهم را به عهده بانک ها می گذاریم و مجموعه بانک ها در معرفی سرمایه گذار برای پروژه ها اقدام کنند .

حسینی پور ادامه داد : مجموعه جهاد کشاورزی ،صمت وگردشگری باید تمام مناقصه پروژه هایشان را در سایت قرار دهند تا سرمایه گذاران بتوانند در این پروژه ها شرکت کنند .

یکی از مهم‌ترین ماموریت مدیران سالم‌سازی دستگاه اداری استان است

سیدمحمود حسینی‌پور در حاشیه جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،علیپور و مردایان نمایندگان مردم شریف قائمشهر ،جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی وجمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز در ابتدا تذکرات آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه استان در مباحث مختلف به‌ویژه فضای عمومی استان و برگزاری مراسمات ماه محرم را داشتیم.

استاندار مازندران ادامه داد : همچنین تعداد چند از مدیران استانی پیرامون فعالیت‌هایی که در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در حال انجام وسه تن از فرمانداران استان از پیشرفت اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی گزارش خود را ارائه دادند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرائی استان وجود دارد ،گفت: تعامل بسیار مطلوبی بین سه قوه مستقر در استان ایجاد شده است.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت مدیران در استان سالم‌سازی دستگاه اداری استان و تسهیل در پاسخگویی به مردم است،افزود: خدمت رسانی بی منت که شعار دولت مردمی سیزدهم است در مدیران استان به خوبی نهادینه شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های اداری به عنوان نماد اصلی دستگاه‌های اجرائی نظام اسلامی هستند،تاکید کرد: نباید در دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان شاهد عدم رعایت شئونات اسلامی باشیم.

وی با اشاره به حجم بالای حضور گردشگر در مازندران وآمار بالای تصادفات در استان، اظهار کرد: به دلیل وسعت استان و گستردگی روستاها ، نیازمند تجهیز و به روزرسانی امکانات در حوزه پایگاه‌های انتقال خون هستیم.

حسینی پور با این توضیح که ما در استان مازندران بودجه دولتی برای تجهیز امکانات پایگاه‌های انتقال خون نداریم ،گفت :سازمان انتقال خون کشور حمایت و بودجه لازم برای به روز رسانی تجهیزات در این زمینه را در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار مازندران، ادامه داد: در صورت حمایت سازمان انتقال خون و تخصیص بودجه، استان آمادگی کامل برای به دو برابر رساندن تعداد پایگاه‌های انتقال خون را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *