دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

جشن نیمه شعبان در دادگستری کل استان مازندران

به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت امام زمان(عج)مراسم جشنی همراه با تقدیر ازبرگزیدگان مسابقات قرآنی با حضور و سخنرانی آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رئیس کل دادگستری مازندران و جمعی ازمسئولان قضایی، قضات و کارکنان اداری در نمازخانه دادگستری استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان به اهمیت توجه به فرهنگ مهدویت و تکریم شعائر الهی در دستگاه قضایی اشاره کرد وگفت: یکی از مواردی که در تقویت روحیه اخلاق و مهدویت موثر است حضور در مراسم مذهبی و استفاده از سخنان اساتید اخلاق و دین است که باید مورد توجه همکاران قرارگیرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران،همچنین آیت الله توکل استاد اخلاق و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی ضمن تبریک ولادت امام عصر(عج)، به تبیین نحوه زمینه سازی ظهور حضرت حجت(ع) پرداخت و بر تهذیب نفس و توجه به اخلاق تاکید کرد و به تشریح آثار برخی از گناهان در زندگی حال وآینده پرداخت.
نماینده مردم استان مازندران درمجلس خبرگان رهبری همچنین خدمت دردستگاه قضایی را فرصتی مغتنم درتکریم و گشایش امور مراجعان دانست و بر رفتار توام با احترام با مردم تاکید کرد.
شایان ذکر است در پایان پس از مولودی خوانی از جمعی از برگزیدگان مسابقات قرآنی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *