دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

جشن میلاد حضرت علی(ع) در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران

مراسم جشن میلاد حضرت علی(علیه السلام) در دفتر آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم جشن میلاد حضرت (علی علیه السلام) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: سرلوحه صحیفه و نامه عمل مومن محبت به امیرالمومنین (ع) است و عشق علی (ع) باید سرآغاز و سرچشمه الگوی زندگی ما باشد.

وی افزود: ما به این محبت افتخار می‌کنیم و خدا را شاکریم که ما را علی‌شناس و علی باور قرار داده است، آدرسی که پیامبر خدا به دستور خدا در غدیر خم داده که بعد از ما کجا باید برویم ما رفتیم و به صاحبانش عشق ورزیده و آنها را باور کردیم و آن هم خانه علی و فاطمه الزهرا (علیهماالسلام) بود، خیلی‌ها این آدرس را گرفتند اما آدرس‌های غلط در پیش گرفتند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: امروز هم در فضای مجازی و فضای عینی آدرس‌های غلط زیاد داده می‌شود، مهم این است که آدرس درست را پیدا کنیم اینکه به چه کسی نزدیک و از چه کسی دور شویم را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امروز به برکت همین عشق به علی و فرزندان علی (ع) انقلاب اسلامی در این سرزمین عشق و ارادت، پرچمش چهار دهه و اندی به همت یکی از فرزندانش برافراشته شده است، پیروزی در دفاع مقدس و دفاع از حرم به برکت همین عشق بوده است.

امام جمعه ساری تاکید کرد: علت اینکه دشمنان ما با این بیت (ع) و دودمان مخالفت کرده و دشمنی می‌ورزند این است که عشق این خاندان را با منافع خودشان در تضاد و ناسازگار با استکبار می‌بینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *