دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

جشن میلاد امام رضا(ع) در بوستان ولایت ساری

به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سازمان فرهنگی اجتماع و ورزشی شهرداری ساری،اداره تبلیغات ساری، شبکه جوانان رضوی گروه کبوترانه و گروه فرهنگ شیدایی شهرستان ساری در سالن آمفی تئاتر روباز بوستان ولایت ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

این مراسم که با حضور خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم متبرک بارگاه امام هشنتم و حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد، با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، اجرای سرود همخوانی «عزیزم حسین» و «بابا رضا» با حضور «محمد اسداللهی» و «روح الله رحیمیان» همراه بود.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تبریک میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با بیان اینکه این برنامه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و همکاری سازمان فرهنگی شهرداری ساری و شبکه جوانان آستان قدس برگزار شده است، اظهار داشت: این ویژه برنامه یکی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر و دهه کرامت به شمار می‌آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: ایجاد نشاط و روحیه امیدآفرینی در جامعه یکی از اهداف برگزاری این مراسم است.

سردار ملکی با اشاره به حوادث اخیر در سیستان و آذربایجان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی هشت سال دفاع مقدس را با اتکا به خداوند و ایمان الهی به پیروزی رسید و برای حفظ این سرزمین خون جوانان وطن ریخته شد و نباید از دشمن هراس داشته باشیم.

سردار ملکی ضمن تقدیر از ناوبان «میلاد گزمه» دریانورد مازندرانی عضو ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، در ارتباط تلفنی با امیر فتاحی فرمانده اهل بابل این ناوگروه از خدمات ارزنده‌شان تقدیر به عمل آورد.

همچنین سردار ملکی از «سپیده بابایی» دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان که مدال خود را تقدیم به شهید «حسن تهرانی مقدم» کرد، تقدیر به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *