دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جشن ملی زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید “احمد لزگی” ساری

زنگ نیکوکاری مدارس استان مازندران همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین با دستان حجت الاسلام بشیر عالیشاه-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در مدرسه شهید «احمد لزگی» با شعار «یکی برای من یکی برای تو» نواخته شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

حجت الاسلام بشیر عالیشاه- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در آئین نواخته شده زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید احمد لزگی شهرستان ساری که محمد علی نوبخت- فرماندار ساری نیز حضور داشتند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: همه باید با همدلی ،اتحاد، وفاق، دست در دست یکدیگر در راستای کمک به نیازمندان گام برداریم. ️

وی با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، گفت: در احیا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری باید همه تلاش کنیم و بر همین اساس ما در مدارس طرح امواجی از بهشت را که احیا فرهنگ پرداخت صدقه است در دست اجرا داریم.

حجت الاسلام عالیشاه ضمن تحسین دانش آموزان و اولیای این قشر برای همراهی با کمیته امداد برای دستگیری از دانش آموزان نیازمند استان، گفت: جشن نیکوکاری هرساله با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و صدا و سیما برگزار می شود و امسال این جشن با شعار «یکی برای من یکی برای تو» در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: سقف کمک های مردمی را در مازندران ۱۰۰میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تا کنون مردم شریف استان ۳۰ میلیارد تومان به نیازمندان مساعدت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *