دسته‌ها
خبری ساری فرهنگی مازندران

جشن روز دختر در بوستان ولایت ساری

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، جشن “روز دختر” با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار شد.

عکاس( سید جواد میرعمادی) منبع: خزرنما

باحضور خدام حرم حضرت معصومه(س)،جشن روز دختر، به همت سازمان فرهنگی شهرداری ساری و با همکاری سپاه کربلای استان و سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور فرماندار مرکز استان، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستانی و  با استقبال پرشور و گسترده شهروندان ساروی برگزار شد.

صلوات خاصه امام رضا(ع)، مدیحه سرایی توسط خادمان حرم حضرت معصومه(س)،سخنرانی سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، اجرای موسیقی و برنامه های شاد و نورافشانی آسمان بوستان ولایت از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بزرگ و باشکوه بود.

روح ا… سلگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران درآغاز سخنرانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، برای زنان و دختران قهرمان مازندران آرزوی شاد بودن و شاد زیستن کرد.

سلگی به نقش شهدا در آرامش ملت تاکید کرد و گفت:شهدای عزیز ما رفتند و جان خود را فدا کردند که امروز در این نقطه زیبای کشور عزیزمان ساری،دختران این سرزمین در آرامش و اسایش روز دختر را جشن بگیرند.

وی به نقش هجرت حضرت معصومه(س) در همکاری و همیاری امام رضا(ع)و نصرت دین رسول خدا اشاره کرد و افزود:دختران سرزمین ایران ما پیوند عمیقی با مذهب دارند و کسی نمیتواند ریشه غنی تاریخی دختران سرزمین ما را مخدوش کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر درخشش بانوان در عرصه های مختلف کشور نیز اشاره گفت:دختران سرزمین ما در هر کجا قرار گرفتن خوش درخشیدند وما شاهد درخشش بانوان در حوزه های مختلف در کشور هستیم.

سلگی در پایان سخنان خود خطاب به معاندین کشور گفت:دنیا این تصویر دختران سرزمین ما را بیندکسانی که به دنبال این هستند که تصویر سیاه و انزوا از دختران ما را نشان بدهند این جشن و شادی و تصویر دختران ما را ببینند که ما در ایران عزیزمان با هر گرایش و سلیقه ای آزادانه روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) را جشن گرفتیم.

گفتنی است در پایان این مراسم باشکوه از دختران برگزیده و ممتاز استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و …..تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *