دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

اختتامیه جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در ساری

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با حضور امیر «سهرابی» و تقدیر از ۲۹ برگزیده در سالن همایش مجتمع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شده است.

عکاس(محمدعلی نظری) منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی امروز با حضور امیر سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «احسان راستی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای، «معدی ذوالقدر» دبیر علمی جشنواره، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران و جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در سالن جلسات پلاژ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مازندران برگزار شده است.

در این جشنواره از ۲۹ برگزیده در بخش‌های پایگاه‌های اطلاع رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویا نمایی، نرم افزار‌های کاربردی، محصولات صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی تجلیل شدند.

امیر سهرابی با بیان اینکه رسانه امروز فضای مجازی است، گفت: هیچ فعالیتی امروز خارج از فضای مجازی ارزش اقتصادی و … ندارد و این جشنواره برای ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان فضای مجازی است.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی فضای فرصت‌ها و تهدیدات است و فضای موج سازی دارد و کنترل فضای رسانه در دست دشمن است و باید در این عرصه حرف‌های جدید و تازه داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره کار نو شوندگی ارزش‌های دفاع مقدس و ترغیب جوانان و نوجوانان را در این فضا دنبال می‌کند و امروز تولیدات فرهنگی باید قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشد و باید جذابیت‌ها را در این فضا ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *