دسته‌ها
آرشیو خبری رشت گیلان

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی نوروزی در رشت

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۲۰ میلیارد ریال به مناسبت حلول سال نو و بهار قرآن، از امروز در گیلان آغاز شد.

عکاس( سجاد ناطقی) منبع: پایگاه خبری هشت دی

آیین توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان گیلان در رشت آغاز شد.

در مراسم آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی در سالن ورزشی الغدیر رشت انجام شد، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار سیدضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی بسیج سازندگی کشور و فرماندهان و مسئولان سپاه قدس گیلان حضور داشتند.

به گزارش ایرنا،فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین توزیع این بسته های معیشتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به مناسبت سال نو و نیز ماه مبارک رمضان ۷۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه به ارزش ۷۲ میلیارد تومان در سطح گیلان بین نیازمندان و اقشار کم درآمد توزیع می شود.

سردار محمد عبدالله پور افزود: این بسته‌ها با کمک و مساعدت مردم، خیرین و گروه‌های جهادی تهیه شده و سپاه قدس گیلان بین اقشار کم درآمد توزیع خواهد شد و ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان است.

وی ادامه داد: البته طرح های مواسات و کمک مومنانه از زمان شیوع کرونا در سطح کشور آغاز شده و در گیلان نیز تا پایان سال گذشته حدود یک میلیون بسته معیشتی تهیه و بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شد. تاکنون حدود ۸۳۲ میلیارد تومان مردم به همنوعان خود در قالب این طرح کمک کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: این میزان پول فقط توسط نهادها و سازمانها جمع آوری شده و مردم مومن گیلان در این امر خیرخواهانه حضور چشمگیری داشته و توانستند به همنوعان خود یاری برسانند.

سردار عبدالله پور بیان کرد: هم اینک نیز با توجه به بهار طبیعت و بهار قرآن، مردم گیلان از سفره‌های خود کاسته تا به همنوعان شان کمک کرده و در ماه مبارک رمضان خدمتی کنند که قدردان آنها هستیم.

وی خاطرنشان کزرد: البته این راه را ادامه می‌دهیم تا باری از دوش قشر آسیب پذیر جامعه برداشته شود و با توجه به اینکه این بخش از جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی معیشت شان با سختی می گذرد به طور حتم مردم ما بیش از پیش یاری می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *