دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تور رسانه ای در شهرک صنعتی محمودآباد به مناسبت هفته خبرنگار

اصحاب رسانه مازندران به مناسبت روز خبرنگار از واحد‌های صنعتی و تولیدی شرکت شهرک‌های صنعتی محمودآباد بازدید کردند.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

اصحاب رسانه استان مازندران به دعوت شرکت شهرک‌های صنعتی از چند واحد تولیدی و صنعتی مرتبط با این شرکت در شهرک‌های صنعتی شهدای محمودآباد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، احسان رجبی مدیر روابط عمومی شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: این شهرک با ۹۶ واحد با ظرفیت اشتغال ۳ هزار و ۵۴۰  نفر است که تعداد ۷۵ واحد آن فعال و ۲۱ واحد راکد است.

وی کل اراضی در اختیار را ۱۱۸ هکتار اعلام کرد و افزود: ۲۱۱ قرارداد در این شهرک منعقد شد و ۶ هزار و ۸۵۶ نفر اشتغال برای آن پیش بینی شده است.

اعضای تور رسانه‌ای بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی از خط تولیدی دابو صنعت اولین تولید کننده محصولات دانش بنیان در صنعت و انرژی بازدید کردند و با حضور در خطوط مختلف تولید این شرکت با فرآیند این واحد تولیدی آشنا شدند.

  نمایندگان رسانه‌های گروهی هچنین از بخش‌های مختلف زنجیره ارزش صنعت لوازم‌خانگی در گروه صنعتی کاله بازدید کرده و از ساخت محصولات و فناوری‌های موجود در خطوط  تولید این مجتمع تولیدی از نزدیک دیدن کردند. این مجموعه‌ با ۲۵۰ نیروی کار ۲۴ نوع از انواع محصولات را تولید می‌کند و ۱۵۰ تن ظرفیت دارد که با توسعه این واحد پیش بینی می‌شود در دو سال آینده ظرفیت تولید به ۴۰۰ تن برسد.

«شونا صنعت» از دیگر واحد‌های صنعتی دانش بنیان است که به گفته رضا موسوی پور مدیر عامل این واحد صنعتی، این واحد در تولیدات قطعات و ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع غذایی، بازیافت و خوراک دام و طیور با ۲۰ نیروی کار فعالیت دارد و در نظر دارد با ایجاد طرح توسعه اشتغال ۵۰ نفر در آینده را فراهم کند.

شرکت «لارین آلیما» از دیگر واحد‌های تولیدی بود که رسانه‌های استان از آن بازدید داشتند این واحد تولیدی با اشتغال ۱۸۰ نفر ۷۰ درصد از محصولات آن به کشورهای عراق، بحرین، اذربایجان، ترکمنستان‌، اذربایجان و قراقستان صادر می‌شود.

در این تور صنعتی به موضوعاتی از جمله تولید محصول جدید با به کارگیری فناوری‌های جدید، ارتقا سطح کیفی و استفاده از استانداردهای جدید و نیازهایی که واحدهای صنعتی به مطالعات و اطلاعات بیشتر دارند پرداخته شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *