دسته‌ها
آرشیو

تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر

طی حکم صادره از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ” مهرداد خزایی پول ” به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر منصوب شد.

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی اداره کل در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل معاونت امور جنگل سازمان منابع طبیعی کشور حضور داشت .

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید، معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی نوشهر با اشاره به زحمات شبانه روزی و چندین ماه ی مهندس مسعود ملکی سرپرست اداره کل در مسائل حفاظتی و سرکشی به  مناطق منطقه غرب مازندران قدردانی کرد. .

ایرج شاه حسینی کرامت،اخلاقمداری را از ویژگی های بارز مهندس ملکی بر شمرد .

این مقام مسئول با اشاره به منابع طبیعی برای حفظ اقتدار و حراست از منابع طبیعی را خواستار شد.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی کشور دیگر سخنران این مراسم بود .

«نقی شعبانیان» در سخنانی از زحمات و تلاش های مهندس ملکی در مدت تصدی سرپرستی اداره کل منابع طبیعی نوشهر قدردانی کرد .

این مقام مسئول با اشاره به جنگل های هیرکانی شمال ، مدیریت منابع طبیعی را یکی از سخت ترین مدیریت ها در سطح استان مازندران و بویژه غرب مازندران بر شمرد .

شعبانیان ، مکان جنگلهای شمال را در ایران و جهان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بخشی از این جنگلها در سازمان فرهنگی یونسکو ثبت جهانی شده است.

معاونت امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین حل مشکلات دام در جنگل، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، چوب و همچنین تغییر نگرش مدیریت جنگل ها را از برنامه های این سازمان عنوان کرد.

شعبانیان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم فرهنگ سازی و بیشتر با مردم محدود کرد.

وی از سرپرست جدید اداره کل  به عنوان فردی از عضو این مجموعه که خدمات بسیار درخشان و قابل اثبات است  یاد کرد و گفت: دکتر خ هم از نظر فنی و اخلاقی شناخته شده است.

در این آیین سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر درسخنانی خود را از این سازمان یادکرد و افزود: این سازمان فراز و نشیب های فراوانی داشته است.

مهرداد خزایی پول افزود: مدیریت پایدار جنگل ها را که از سال 1396 آغاز شد نقطه عطفی در این سازمان یاد کرد .

در این مراسم معاونت سازمان جهاد کشاورزی مازندران،مصول حوزه نمایندگی دفتر ولی فقیه در سازمان چالوس،دکتر میرعماد مسئول هماهنگی استانهای سازمان منابع   طبیعی کشور چند مسئولین و روسای ستادی ادارات منابع طبیعی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *