دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تقدیر از برگزیدگان جشنواره “قلب شهر” ستادهای نمازجمعه مازندران

مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره قلب شهر ستادهای نمازجمعه استان مازندران در دفتر آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک برگزاری باشکوه و ستودنی انتخابات و مشارکت زیبای مردم، گفت: دشمنان که از سال گذشته تاکنون شعار کمپین تحریم انتخابات را سر داده بودند و حضور پائین را پیش بینی می‌کردند مایوس شدند.

به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره قلب شهر ستادهای نمازجمعه استان، اظهار کرد: باید برگزاری باشکوه و ستودنی انتخابات و مشارکت زیبای مردم باصفا و بااخلاص ایران اسلامی و دیار علویان را تبریک گفت.

وی افزود: ستادهای نماز جمعه سنگرها و سنگربانان خوبی هستند و میتوانند باشند. آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: هر کار خوبی که کردید از خودتان سوال کنید که آیا می‌شد بهتر از این هم انجام دهم؟ قصور باشد اشکالی ندارد تقصیر کمی مشکل است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید خدا را بر نعمت نمازجمعه و سنگر انقلاب به نام نماز جمعه که سنگری شبانه روزی از نظر فرهنگی بوده و قلب تپنده فرهنگی شهر است شکر کنیم، قلب هم باید هر ثانیه بتپد نه هفته‌ای یک بار.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جوانان را بیاورید همه کار را به جوانان بدهید و خودتان ناظر و مراقب حسن برگزاری مسائل باشید، نوجوانان را بیاورید، تریبون و مسئولیت به آنان بدهید که آنان بی‌طمع ترین قشر و افرادی هستند که کار انجام می‌دهند.

این مسئول گفت: امیدواریم شاهد توفیقات بیشتر مازندران ما، کیفیت و کمیت ستادهای نماز جمعه، حسن اخلاق، درایت و معاشرتشان باشیم و حسن بلکه احسن باشند.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، اذعان داشت: الحمدالله دشمنان که از سال گذشته تاکنون شعار کمپین تحریم انتخابات را سر داده بودند و حضور پائین را پیش بینی می‌کردند مایوس شدند البته الان به تحلیل تحلیلگران ۴۸ درصد حضور صورت گرفت، که این حضور در خود کشورهای غربی آمریکا، فرانسه و غیره زیر ۵۰درصد است با اینکه پارلمان با ریاست جمهوری تفاوت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *