دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تقدیر از بازنشستگان قضایی و اداری دادگستری مازندران

در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی از جمعی بازنشستگان قضایی و اداری تقدیر شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در این مراسم، حجت الاسلام اکبری در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: برگزاری این مراسم در راستای ارج نهادن به زحمات کارکنانی است که سالها در دستگاه قضایی خدمت کرده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، وی تاکید کرد: کلیه مسئولین، کارگزاران و کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خود را مدیون خون شهدا و حافظ ارزش های نظام و انقلاب دانسته و قرار گرفتن در جایگاه رفع مشکلات مراجعین و پاسخ گویی به مردم را نعمتی ارزشمند بدانند.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اهمیت قضاوت ونقش قضات وکارکنان اداری در تحقق عدالت اظهارداشت: قضاوت وبرقراری عدالت بسیار مهم و جایگاه قضاوت بسیار خطیر وحساس است اگر درزمینه های مختلف رعایت عدالت وانصاف نشود حقوق مردم به شکل های مختلف تضییع می شود براین اساس درپرونده های مختلف ودر رسیدگی ها احقاق حق ، اجرای عدالت ودستگیری ازمظلوم باید مدنظر قرارگیرد.
این مقام عالی قضایی ضمن تقدیر از زحمات وخدمات صادقانه ودلسوزانه قضات وکارکنان اداری بازنشسته برای آنان آرزوی سلامتی وموفقیت کرد.
شایان ذکر است درابتدای جلسه بعد ازمولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه سید ناصراحمدی معاون منابع انسانی وفرهنگی دادگستری مازندران به بیان آماری از تعداد قضات وکارمندان بازنشسته پرداخت .

درپایان مراسم نیز با اهدا لوح یادبود از بازنشستگان حاضر درجلسه تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *