دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی گلستان

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت “جواد جهان‌بیکی” در کلاله استان گلستان

مراسم تشییع پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در شهرستان کلاله برگزار شد.

عکاس(حامد دلدار) منبع: پایگاه خبری گلستان ما

پیکر مطهر شهید «جواد جهان بیکی» بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور زادگاهش شهرستان کلاله استان گلستان تشییع و در آرامستان این شهر به خاک سپرده شد.

مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» در زادگاهش و با حضور اعضای خانواده، بستگان، جمع زیادی از مردم و مسئولان شب گذشته در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهرک میلاد روستای کوسه شهرستان کلاله درشرق استان گلستان برگزار شد.

 در این مراسم که قرائت قرآن و مداحی از مهمترین بخش‌های آن بود، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان و شهرستان کلاله و دوستان و آشنایان شهید جهان بیکی حضور داشتند.

 صبح و ظهر روز گذشته نیز مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید جهانی بیکی ابتدا در ستاد انتظامی استان گلستان و سپس در ستاد انتظامی شهرستان کلاله برگزار شد.

شهید «جواد جهان‌بیکی» دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است و از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است.

پیش از این در ۶ فروردین ماه امسال نیز سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی‌نیا» از گلستان در درگیری با اشرار در شهرستان میرجاوه به شهادت رسیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *