دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

تجمع و عزاداری هیئات مذهبی مازندران در صحن امام رضا(ع)

تجمع و عزاداری هیئات مذهبی مازندران در صحن جمهوری اسلامی مضجع منور امام رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام سید جعفر علم الهدی و مرثیه سرایی مداحان مازندرانی برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه تجمع هیئات مذهبی مازندران در صحن جمهوری بارگاه ملکوتی امام رضا ع برگزار شد از حضور ۳۲۰ هیئت مازندرانی در این ایام در مشهد نقدس خبرداد .
وی ضمن بیان اهمیت توجه به شعائر اسلامی و آثار تربیتی و فرهنگی برنامه های مختلف دینی هیئات مذهبی ، افزود : هیئات مذهبی ضمن برپایی اقامه عزا و برگزاری مراسم ، کانون و پایگاه مهم و موثر جهاد تبیین و روشنگری در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام شریف تبار به بیان هدف حضور در مشهد مقدس، اشاره کرد و افزود: طبق سنوات سالهای قبل امسال نیز برنامه بازدید از هیئات مذهبی شهرهای استان در مشهد مقدس در حال برگزاری است .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از جمله برنامه مهم این سفر را ، هماهنگی جهت تجمع هیئات مذهبی استان در صحن مضجع شریف امام رضا ع عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با هماهنگی و پیگیری های به عمل آمده، در شب شام شهادت حضرت رسول مکرم اسلام و امام حسن مجتبی ع ، تجمع هیئات مذهبی استان در صحن جمهوری آستان رضوی برگزار و بخشی از آن نیز با همکاری سیمای استان خراسان رضوی و استان مازندران به صورت زنده پخش شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به حضور بیش از ۲۰۰۰۰ مازندرانی در مشهد اشاره کرد تصریح نمود: امسال برای اولین بار در جمع هیئات مذهبی استان با حضور مبلغین بعثه مقام معظم رهبری، ویژه برنامه روایتگری سیره امام رضا ع نیز برگزار که با استقبال شایسته هیئات ، برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *