دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

تجلیل “بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود از رتبه ۲۵ کنکور ساروی

عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به سید اسماعیل نصراللهی بابت کسب رتبه ۲۵ در آزمون سراسری، از زحمات و حمایت های همه جانبه پدر و مادر این دانش آموز قدردانی کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در این دیدار صمیمانه که با حضور بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، پورشریعه مشاور حوزه معلولین، موسوی رئیس بهزیستی شهرستان ساری و سایر همراهان انجام شد، از دانش آموز توان مند دارای معلولیت سید اسماعیل نصراللهی که در کنکور سراسری سال 1402 با رتبه 25 در رشته علوم انسانی برای اولین بار در تاریخ کشور بی نظیر خلق نمود، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی، بابایی کارنامی ضمن ارج نهادن به زحمات والدین، از این دانش آموز به عنوان نخبه و الگوی همه انسانهای جامعه یاد نمود .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین ضمن تاکید بر اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان افزود: دولت باید امکانات رفاهی، آموزشی و پژوهشی را برای استفاده این عزیزان فراهم نموده و تمام تلاش را برای اینکه این افراد بتوانند استعداد بالقوه خود را به بالفعل تبدیل نمایند به کار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس به برنامه هفتم توسعه اشاره و اظهار داشت: با اجرای کامل و بدون نقص قانون جامع حمایت از معلولان در برنامه هفتم توسعه و همچنین پیش بینی بودجه لازم و کامل برای اجرای آن توسط مجلس و دولت، امید است بتوان زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه این عزیزان را فراهم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *