دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

تجلیل از چهره‌های ماندگار علمی ایران در دانشگاه مازندران

 مراسم تجلیل از مشاهیر، دانشمندان پراستناد و برگزیدگان جشنواره‌های معتبر دانشگاه مازندران و رونمایی از تالار افتخارات دانشگاه  با حضور روسای پیشین دانشگاه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد برگزار شد.     

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

۱۹ استاد دانشگاه مازندران که در جایگاه ممتاز یک و ۲ درصدی دانشمندان جهان قرار گرفتند، تجلیل شدند.

مراسم تجلیل از این دانشمندان که در کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد استادان محمود تاج بخش ، اکبر حاجی‌زاده مقدم ، بهروز ملکی ، رضا اوجانی ، حسین جعفری ، جهانبخش رئوف ، مصطفی اسلامی، ‌ احمد علی ربیع نتاج درزی دانشمندان یک درصدی جهان بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین استادان یعقوب فروتن ، بهزاد اسلام پناه ، میلاد غنی ، مهدی نعمت زاده افروزی ، شهرام قاسمی میر ، موسی قائمی ، محمد حسین فاطمی ، محمد غلامی ، مرتضی قربان زاده آهنگر ، جعفر صادقی و علی بهاری از جمله استادان ۲ درصدی دانشگاه مازندران بودند که با دریافت لوح سپاس تجلیل شدند .

در این مراسم حشمت الله علی نژاد رئیس دانشگاه مازندران گفت : اگر امروز دانشگاه مازندران در ابعاد مختلف علمی و فرهنگی صاحب افتخارات بزرگی می باشد حاصل تلاش این دانشمندان است.

وی بیان کرد: تمام این چهره های فاخر علمی از صفر شروع کردند و پله های ترقی را پشت سر گذاشتند و به این نقطه رسیدند که این سیر تکاملی باید برای جوانان یک مبنا باشد.

علی نژاد تصریح کرد : تعداد قابل توجهی از این دانشمندان یک و دو درصدی جهان جوان هستند که این امر بسیار برای دانشگاه مازندران و دانشجویان این دانشگاه امید بخش است.

وی اظهار داشت: آن چیزی که بارقه امید را برای دانشگاه مازندران روشن نگه داشته آن است که نیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه جوان و زیر ۱۰ سال سابقه دارند.

وی بیان داشت : بدون تردید دانشجویانی که از سراسر کشور در این دانشگاه حضور می یابند از ظرفیت علمی این استادان بهره مند می شوند.

همچنین در این مراسم از روئسای ادوار مختلف دانشگاه مازندران و تعدادی از استادانی که در جشنواره های مختلف صاحب عنوان شدند، تجلیل به عمل آمد.

دانشگاه مازندران واقع در شهرستان ساحلی بابلسر دارای ۴۱۵ عضو هیات علمی و بیش از ۱۳ هزار دانشجو دارد.

3 دیدگاه دربارهٔ «تجلیل از چهره‌های ماندگار علمی ایران در دانشگاه مازندران»

سلام چقدر دیدنی و چقدر خوب الهی همیشه این چهره ها خندان بمانند خصوصا محبوب من دکتر شیخ الاسلام عزیز

سلام ضمن تقدیر و تشکر از خزر نما در انتشار این عکس های به یاد ماندنی
برای سلامتی همه اساتید دانشگاه مازندران دعا می کنیم خصوصا اساتید عزیز ما دکتر تاجبخش ،دکتر عباسعلی رستمی، دکتر عبدالرئوف صمدی، دکتر موسی قائمی،دکتر اوجانی

واقعا اینهمه استاد و دانشمند،انشاا… سالم و سلامت باشن، خروجی جهت پیشرفت صنعت مملکت ندارن، یا خیلی کمه، واقعا موجب تاسفه و جای تفکر و تامل داره، فقط صرف دادن مقاله باعث پیشرفت کشور نمیشه، باید علم با عمل باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *