دسته‌ها
آرشیو

تجلیل از پرستاران باحضور سردار مسلمی در سالن فتح المبین ساری

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم قدردانی و تجلیل از پرستاران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و سرهنگ جواد ولی اللهی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در سالن فتح المبین ساری برگزار شد.

عکاس(ارسالی) منبع :خبرگزاری بسیج

سرهنگ ولی اللهی در این مراسم، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار ،با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از نجات یک انسان نیست گفت: تجلی ایثار و صبر حضرت زینب(س) در پرستاران نمود پیداه کرده است که آنها با ایثار خویش جان انسان ها را نجات میدهند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه پرستاری معنای دقیقی با فرهنگ بسیجی دارد، افزود: هرجا حرف از خدمات صادقانه است،تفکر بسیجی در آن متبلور است

سرهنگ ولی اللهی فرهنگ و تفکر بسیجی باعث رشد و پیشرفت حامعه می شود، افزود: پرستاران نقش مهمی در درمان مجروحان و مصدومان اغتشاشات اخیر داشتند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مراکز درمانی سپاه صرفا دنبال کسب درآمد یا درمان به صورت عادی نیستیم، ادامه داد: در مرکز درمانی سپاه درمان جسم و روح توامان است.

سرهنگ ولی اللهی با بیان اینکه سپاه در مراکز درمانی هم همچون دیگر بخش ها باید به عنوان یک الگو و شاخص در کشور معرفی شود، خاطرنشان کرد:فرمانده سپاه کربلا و معاونت سلامت سپاه کربلا به عنوان یکی از رده های شاخص در حوزه سلامت مورد تشویق قرار گرفتند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به سخنان وزیر بهداشت که سپاه در حوزه دارویی و درمانی ورود پیدا کند تا امنیت دارویی مردم به خطر نیفتد، افزود: مراکز درمانی سپاه مامن امنی برای مردم به ویژه مردم متدین و مذهبی است.

سرهنگ ولی اللهی با بیان اینکه باید در راه اهداف و آرمان ها ثابت قدم بود، خاطرنشان کرد: قوانین باید در مراکز درمانی  رعایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *