دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تجلیل از مدیران برتر دستگاههای اجرایی مازندران در جشنواره شهید رجایی

برگزیدگان عرصه خدمت مازندران در جشنواره شهید رجایی تجلیل شدند.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

استاندار مازندران با بیان اینکه دیدگاه آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس دولت مردمی سیزدهم کار، تلاش و جهاد عملی است، گفت: تحقق سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در این دولت اولویت است.

به گزارشایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور در جشنواره شهید رجایی که در محل ساختمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران برگزار شد، افزود: در شرایط سخت اقتصاد جهانی و فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران، به واسطه رویکرد دولت مردمی سیزدهم که همان کارو تلاش شبانه روزی و داشتن روحیه جهادی و عملی است، کارهای بسیار بزرگی در سطح کشور و ازجمله در مازندران صورت گرفت.

وی یاد آور شد : در نخستین ماه پس از تشکیل دولت مردمی سیزدهم، پرداخت حقوق کارمندان با مشکل مواجه شده بود اما در سایه کار، تلاش و جهاد عملی دولتمردان و مسئولان دستگاه های اجرایی و یاری خدواند، از این شرایط سخت عبور کردیم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه دولت سیزدهم مسیر رو به جلویی را طی می کند، تصریح کرد: در مازندران با همت مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی یک کار جهادی در استان شکل گرفت و مدیران ما با انگیزه بالا از شهرها تا عمق روستاها،در حال تلاش و امیدآفرینی در جامعه هستند و موید این مطلب مهم و اساسی نیز اجرای طرح های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و ایجاد زیرساخت های توسعه در مناطق محروم و کم برخوردار است.

امید به آینده و تقویت ایمان راه برون رفت مشکلات

نماینده عالی دولت در مازندران با قدردانی از حمایت های رسانه های جمعی استان از عملکرد مسئولان دستگاه های اجرایی با عنوان اینکه خواست رهبری نیز همین است، تصریح کرد: نگاه و رویکرد رهبری امید به آینده و تقویت ایمان است و راه برون رفت مشکلات کشور نیز توجه به این دو عامل اساسی و مهم است.

حسینی پور گفت : بسیاری از کارشناسان رسیدن استان به رشد اقتصادی چهار درصدی را غیرممکن تلقی می کردند اما این مهم بواسطه کار و تلاش مضاعف و همت جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق شد .

کار و اخلاص مهمترین شاخصه دولت شهیدان رجایی و باهنر

وی با بیان اینکه عمق محتوای سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بیشتر از آن چیزی است که اکنون به آن دست یافته ایم، گفت: مهم‌ترین مولفه و شاخصه سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر، کار در جهت رضای خدا و اخلاص درونی در انجام کارها بود.

وی با عنوان اینکه انجام عمل و پنهان کاری در انجام فعالیت‌ها از شاخصه های شهیدان رجایی و باهنر بود، بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید به ارزش های حاکم در دولت مردمی سیزدهم آگاهی داشته باشند و به آن عمل کنند، باید براساس ارزش هایی که رئیس جمهور اعلام کرد، براساس آن گام برداریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه عملکرد دولت مردمی سیزدهم بسیار مثبت ارزیابی شده است و این استان در مقایسه با دیگر استان های کشور، براساس ارزیابی صورت گرفته از بسیاری شاخص ها پیشی گرفته است، گفت: تا رسیدن به کارنامه عالی هنوز فاصله زیاد داریم.

حسینی پور، میزان رضایتمندی مردم از مسئولان را بیانگر نوع عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش های مختلف دانست و افزود: مردم نگران وضعیت اقتصادی هستند و این بیانگر اینست که باید کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که در حال تخریب دولت هستند، اثرات منفی این تخریب به خودشان و خانواده های آنان منعکس خواهد شد و این جزو آموزه های دینی ما است و هر کسی بخواهد به ناحق ظلم و براساس هوای نفسانی خود یک مسیر عمومی را متوقف کند، عوارض وضعی آن در خود وخانواده خود نمایان خواهد شد.

ارائه سبک مدیریتی جدید در دولت شهیدان رجایی و باهنر

مقام عالی دولت در مازندران اظهار داشت :دولت شهیدان رجایی و باهنر سبک مدیریتی جدیدی را ارائه کردند که در صورت نهادینه شدن در بین مسئولان و دولتمردان بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد، گفت: با وجودی که شهیدان رجایی و باهنر از کمترین عمر مدیریتی در پست های مهم رییس جمهور و نخست وزیر برخوردار بودند، اما بسیار اثرگذار شناخته شدند.

استاندار مازندران، گره کار کشورمان را داشتن تقوی و روحیه جهادی دانست و گفت : انحرافی که از سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در حوزه مدیریتی کشور اتفاق افتاد، ما را به سمت مدیریت غربی ها سوق داد و کشور را در مواردی از توسعه عقب انداخت.

حسینی پور تصریح کرد: به علت کج شدن فرمان مدیریتی کشور بویژه پس از دفاع مقدس و دوران سازندگی، سبک مدیریتی شهید رجایی کنار گذاشته شد و مانور تشریفات و تجملات سبقت گرفت در حوزه های مدیریتی ساده زیستی و مردمی بودن مذموم شناخته شد و صراحتا اعلام شد که ما نسبت به شاخص های مدیریتی دنیا عقب هستیم.

پایبندی رهبری به آرمان های امام (ره)

وی با عنوان اینکه پایبندی به آرمان های امام خمینی (ره) مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: پس از رحلت امام، رهبری بیشترین پایداری و پایبندی را به آرمان های امام که همان اخلاص و ساده زیستی بود، داشتند.

این مقام مسوول گفت: همین اخلاص عمل و تلاش شبانه روزی باعث شد تا نظام اسلامی با ایستادگی در برار جبهه استکبار، به پیشرفت های بزرگی دست یابد که مایه مباهات دشمنان شده است.

در بیان گزارش عملکرد ضعیف هستیم

استاندار مازندران با عنوان اینکه داده های آماری بیانگر این واقعیت مهم و اساسی است که دولت مردمی سیزدهم، اتفاقات مهمی در مازندران شکل گرفت و علت اینکه رهبری جهاد تبیین را مطرح کردند، به این خاطر است که تمرکز دشمنان برای وارونه جلوه دادن عملکرد نظام است.

حسینی پور با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از امپراطور رسانه ای دنیا، در تلاشند توفیق های نظام را بر عکس جلوه دهند و از تمام اهرم نیز استفاده می کنند تا مردم از پیشرفت نظام اطلاعی نداشته باشند، گفت که دنیا و تمام کشورهایی که تحت تاثیر استکبار جهانی هستند، ۴۴ سال تلاش کردند که جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند و در طی این مدت فشارهای زیادی را نیز به کشورمان وارد کردند اما جمهوری اسلامی با ایستادگی در برابر جبهه استکبار، به سرعت در حال طی کردن راه پیشرفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *