دسته‌ها
آرشیو خبری گیلان

تجلیل از مدال‌آوران گیلانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی

ورزشکاران گیلانی مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین طی مراسمی با حضور نماینده عالی دولت در استان و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شدند.

عکاس(ارسالی) منبع: پایگاه خبری دیارمیرزا

 ورزشکاران گیلانی مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین طی مراسمی با حضور نماینده عالی دولت در استان و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شدند.

 در این مراسم از هفت ورزشکار گیلانی مدال آور بازی‌های آسیایی و همچنین هشت ورزشکار مدال‌آور رقابت های پاراآسیایی قدردانی شد.

ورزشکارانی که در این مراسم تجلیل شدند، شامل مهدی جلوه والیبالیست گیلانی که به همراه تیم ملی والیبال به مدال تیمی طلا دست یافت، معین شفقی که در کبدی مدال نقره تیمی تصاحب کرد، نازنین ملایی که در تیم روئینگ چهار نفره سبک وزن بانوان به مدال نقره دست یافت، محمد رهبری در شمشیربازی در اسلحه سابر انفرادی و تیمی مدال برنز گرفت، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل هم که در کایاک ۲ نفره به مدال برنز رسیدند و سارا بهمنیار که توانست مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم کاراته بانوان را تصاحب کند، بودند.

میثم علیپور که به همراه تیم ملی والیبال نشسته و مهدی پوررهنما در تکواندو مدال طلا کسب کردند، مهری فلاحی به همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان، محسن بختیار در رشته وزنه‌برداری قدرتی و مرتضی رمضانی در فوتبال نابینایان مدال نقره کسب کردند، مهدیه حسینی و مریم عبدالله پور در تکواندو و سامان رضی در وزنه‌برداری قدرتی مدال برنز بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را برای گیلان به ارمغان آوردند هم از دیگر ورزشکارانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *