دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

تجلیل از خبرنگاران در نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان ساری

نشست خبری سرهنگ ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

 ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری برگزار شد، با برشمردن ارزش کار اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران نقش تاریخی در دوران دفاع مقدس و بیان ارزش‌های آن داشتند و در حال حاضر نقش اصحاب رسانه بسیار پایدار و مانا است.

وی با بیان اینکه تبیین حوزه‌های علمی، فرهنگی، ارزشی، بیان حقایق اجتماعی در حوزه‌های مختلف ذهن مردم را به انقلاب امیدوار می‌کند، افزود: به ویژه گرامی می‌داریم یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی که اخلاق، ادب و رعایت انصاف در قلم را همیشه رعایت می‌کردند.

شریفی با بیان اینکه بیان نقد، ویژگی اصحاب رسانه است، اضافه کرد: امروز اصحاب رسانه باید زبان شیوای انقلاب اسلامی باشند چه در داخل و چه خارج از کشور چرا که دشمنان انقلاب همواره تلاش داشتند صدای انقلاب را در نطفه خفه کنند اما اصحاب رسانه رسالت خطیر دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از اصحاب رسانه انتظار دارند که کمی‌ها و کاستی‌ها را بیان کنند، تصریح کرد: بیان مسائل به پیشرفت نظام کمک می‌کند و قطعا حقایق در بستر رسانه روشن شود، مردم که پشتوانه اصلی هستند به آینده نظام امیدوار می‌شوند.

فرمانده سپاه با اعلام اینکه وارونه جلوه دادن ارزش‌های نظام از اهداف دشمنان است، گفت: تبیین، ضرورت انکارناپذیر است و به حدی اهمیت دارد که رهبر انقلاب از آن به عنوان جهاد تبیین نام بردند و آن را هم سطح جهاد در میدان رزم و حتی برتر از آن برشمردند.

وی با اشاره به اینکه امروز به واسطه تغییر رفتار و دروغ افکار جهانی ذهن مردم جهان را نسبت به بیان حقایق وارونه جلوه دادند، افزود: اصحاب رسانه نباید لحظه‌ای بدون تفکر بنشینند و همواره برای رسیدن به اهداف و بیان حقایق انقلاب در میدان جهاد حضور داشته باشند و نباید در این میدان خسته شوند و این میدان مبارزه است و در این میدان نیازمند مبارزه هستند که قطعا تلفات و مجاهدت دارد.

شریفی با بیان اینکه در ایام فراغت نوجوانان برنامه‌هایی را داریم که دعوت شده از ۴۰ پایگاه اسوه که در مصلای شهرستان ساری برنامه‌هایی در قالب کمیته تعلیم و تربیت، کمیته فضای مجازی، کمیته اقتصاد مقاومتی، کمیته سازندگی و محرومیت زدایی، کمیته گشت امنیتی و نظامی است، گفت: این نمایشگاه از امروز آغاز و تا ۲۷ مردادماه ادامه دارد و در آن دستاوردها به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۶ مردادماه سالروز آزادسازی آزادگان سرافراز کشورمان است، خاطرنشان کرد: طرح سپاس از آزادگان با هدف تجلیل از آن‌ها برگزار و با حدود ۳۰۰ نفر از آزادگان شهرستان دیدار انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری با اعلام اینکه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان طرح مدرسه کانون تربیت محله دنبال می‌شود، گفت: این طرح با دعوت از دانش‌آموزان ارتباط تعامل بین مدرسه، خانه و مسجد برگزار می‌شود که با کمک مربیان آموزش و پرورش و سپاه ساری چهار مدرسه در این شهرستان دنبال می‌شود که با استقبال خانواده‌ها همراه بوده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره گسترش طرح کانون تربیت محله و شکاف بین مسائل فرهنگی که منجر به اغتشاشات اخیر شده بود، گفت: این طرح در ۸۰ درصد مدارس شهرستان ساری برای آگاهی بخشی جوانان برگزار می‌شود و اقدامات آن گسترده‌تر خواهد شد و باید بدانیم دشمن برنامه‌ریزی برای انحراف جوانان در دستور کار دارد که باید ما با دقت بیشتری در این زمینه ورود پیدا کنیم و وظیفه ما در این زمینه فراهم کردن بهره‌وری درست از فضای مجازی هستیم.

شریفی با اعلام اینکه در اغتشاشات اخیر شاهد شکاف بین نسلی بودیم، افزود: باید برای مقابله با جریان باطل جوانان و نوجوانان را با سلاح اندیشه انقلاب اسلامی مسلح کنیم تا مجددا فرزندان ما دچار خطا نشوند و در اغتشاشات اخیر شاهد لیدری خاصی در این زمینه نبودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *