دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تجلیل از خانواده مازندرانی ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در نوشهر

از سوی استانداری مازندران و دانشگاه علوم دریایی آیین تجلیل ۲۰ تن از پرسنل و خانواده مازندرانی ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دانشگاه با حضور استاندار، جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش ‌،تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی،فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد .

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع: خبرگزاری فارس


از ۳۴۸ پرسنل ناوگروه دنا و مکرون ۲۰ تن از استان مازندران بودند. فرماندهی ناو گروه ۸۶ ارتش بر عهده امیر دریادار فرهاد فتاحی ازشهرستان بابل بود .

امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در آئین تجلیل از خانواده‌ها و کارکنان اعزامی به ناوگروه ۸۶ که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار داشت: دریادلان با ایثار و اقتدار، توانمندی ایرانیان را با عزت به رخ جهانیان کشاندند.

وی با عنوان اینکه دانشگاه دریایی مهد پرورش افسران در همه حوزه‌ها است، افزود: دانشجویان در عرصه‌های مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و جای جای آب‌های اقیانوس منطقه مأموریت همکاران ما به شمار می‌رود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اظهار اینکه مأموریت ارزشمند برای اولین بار در تاریخ ایران زمین به دست جوانان برومند فارغ التحصیل دانشگاه رقم خورد، بیان کرد: هشت ماه ایثار و از خودگذشتگی یادآور ازخودگذشتگی سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر است.

دریادار دوم شفقت رودسری با تقدیر از خانواده‌های همکاران خود در ناوگروه ۸۶ اذعان داشت: خانواده‌ها سهم بزرگی را در کسب افتخار ناوگروه دارند، زیرا شرایط مناسبی برای همکاران ایجاد کردند تا هشت ماه از سال در محیط متلاطم دریا‌ها و اقیانوس‌ها افتخار آفرینی کنند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان اینکه این مأموریت خطیر با ناوشکن تمام ایرانی به ثمر رسیده است، گفت: این مأموریت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است.

3 دیدگاه دربارهٔ «تجلیل از خانواده مازندرانی ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در نوشهر»

تو اصلا”چنین حقی نداری که جان فشانی این دریا دلان رو زیر سوال ببری؛ حالا اگر یکی از وطن فروشان خارج نشین که بخاطر چندر غاز واقامت در خارج حاضر به هر کاری هستند بگه ماست سیاهه آنی قبول میکنی؟ ای مسئولانی که با اختلاس ورشوه برای خود وفرزندانتان زنگی آنچنانی درست کرده وگرین کارت امریکارا در جیب دارید بدانید دلیل این ناباوری جوانان شمایید وروزی باید پاسخگو باشید ؛شما هم فریب عوامل بیگانه را نخور وحرف آنان را قرقره نکن

درود به افتخار آفرینان متخصص ارتش راهبردی
این حرکت باعث افتخار وتجربیات گران واقتدار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *